۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۰۴۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترویج تفکر بسیجی کشور را بیمه می کند

ترویج تفکر بسیجی کشور را بیمه می کند
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و گفت: این تفکر که برگرفته از جهاد، مقاومت و ایستادگی است، کشور را در برابر دشمنان بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: شاکله اصلی بسیج اخلاص است.

وی از بسیج به عنوان درخت پرثمر و گنجینه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها و بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

ایستادگی و مقاومت ویژگی تفکر بسیجی است

نماینده ولی فقیه در لرستان به بیان ویژگی های بسیج پرداخت و اظهار داشت: تفکر بسیجی لازمه جامعه امروز است، باید تفکر بسیجی که برگرفته از اخلاص است در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن ایمان و بصیرت و دشمن شناسی، عشق به جهاد و شهادت و جهاد فی سبیل الله از ویژگی های تفکر بسیجی بوده که باید بین نسل امروز ترویج داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: داشتن روحیه خدمت، تبعیت از ولایت و رهبری و ایستادگی و مقاومت دیگر ویژگی های تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی قابلیت الگو شدن جهانی دارد، ادامه داد: به تعبیر امام راحل اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود، کشور بیمه می شود و آسیب نمی بیند.

اقدامات آشوبگران سبب از بین رفتن مطالبات مردم شد

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنان خویش به اقدامات اخیر آشوبگران اشاره کرد و گفت: تخریب و آتش زدن اموال عمومی کار اشرار بود و خط مردم از آشوبگران جدا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به مطالبه به حق مردم در برابر گرانی ها اظهار داشت: آشوبگران و اخلال گران و اشرار مطالبه به حق مردم را از بین بردند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات