۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۲۸۰۴۴
آیت الله شاهچراغی:

حمایت مدبرانه رهبری از تصمیم سران قوا فتنه را خاموش و کشور را بیمه کرد

حمایت مدبرانه رهبری از تصمیم سران قوا فتنه را خاموش و کشور را بیمه کرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تمجید از بصیرت ملت در برابر فتنه اخیر، گفت: حمایت مدبرانه رهبری از تصمیم سران قوا فتنه را خاموش و کشور را بیمه کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز سمنان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی نماز جمعه سمنان برگزار شد، بیانات رهبر معظم انقلاب بالافاصله پس از تصمیم دولت مبنی بر افزایش نرخ بنزین در درس خارج معظم له را آبی بر آتش فتنه برنامه‌ریزی شده دشمنان دانست و اظهار داشت: رهبری با کارشناسی خواندن مصوبه سران قوا ضمن حمایت از تصمیم دولت نسبت به حقوق مردم و لزوم کنترل تورم توسط دولتمردان تذکرات لازم را دادند.

امام جمعه سمنان با تمجید از راهپیمایی‌های مردمی در محکومیت اغتشاشات و بصیرت مردم در جدا کردن راهشان از فتنه گران و اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ما با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر شدند و با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برگزاری راهپیمایی فردای مردم ولایتمدار سمنان در محکومیت اغتشاشات، اضافه کرد: مردم بصیر استان سمنان البته در روز‌های اخیر امنیت استان را حفظ کردند و تنها اجتماعات و اعتراضات آرامی در سطح استان رخ داد.

آیت الله شاهچراغی آمریکا، برخی کشور‌های اروپایی، عربستان سعودی و نیز برخی‌ها که نامشان را نباید برد، هدایتگر اصلی فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر دانست و اظهار داشت: اکنون مردم ما از دولت توقع دارند که با نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات مردم را حل کند و از دستگاه قضا نیز توقع دارند قاتلان هموطنان، فتنه گران و تخریب کنندگان اموال عمومی را به اشد مجازات برساند./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات