۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۶۲۸۰۵۳

مردم گچساران با حضور حماسی خود چشم دشمن را کور کردند

مردم گچساران با حضور حماسی خود چشم دشمن را کور کردند
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه حضور حماسی مردم چشم دشمن را کور کرده است، گفت: با تمام قوا مقابل اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت در جامعه خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین گفت: یاد ۹۲ هزار شهید بسیجی که جانشان را فدای انقلاب کردند تا امروز شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی باشیم را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگ محرومیت زدایی است و امروز چهل سال از عمر بابرکت بسیج می‌گذرد و چهل سال خدمت، ایثار، جهاد و شهادت ثمره کار بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره مقتدرانه وارد عرصه خدمت شده و به شایستگی دفاع کرده است.

نورایی نسب ابراز کرد: نقش بسیج در دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و آن چنان سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی نواخته است که برای همیشه نخواهند توانست تعرضی به خاک کشورمان داشته باشند.

وی تصریح کرد: بسیج امروزه در تمامی عرصه‌های نظام‌اسلامی به شایستگی حضور داشته است و بحث ریشه‌کنی فلج اطفال توسط همین بسیج در دوران سازندگی صورت گرفت و در عرصه جنگ نرم نیز بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش بی بدیلی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: هرگاه توطئه‌ای در کشور صورت گرفته است باز هم بسیج مانند همیشه مقتدرانه پیشگام بوده است و در تمامی این دوران چشم فتنه را کور کرده و اجازه نداده که فتنه گران به اهداف پلیدشان برسد.

وی اظهار کرد: بسیج در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حرف اول را می‌زند و با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصادی کشور پیش‌قدم شده است و اینجا هم بسیج در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است.

نورایی نسب افزود: امروز بسیج علمدار رونق تولید در کشور است و در عرصه امنیت باز افتخار بسیج این است که به مردم در بحث ارتقای احساس امنیت کمک کند و کشوری هستیم که در منطقه امنیت قابل توجهی داریم و این از برکات حضور بسیج با بصیرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: امروز بسیج فقط متعلق به ایران نیست و امروز فرهنگ بسیجی به اقصی نقاط عالم صادر شده است و این تفکر بسیجی است که امروز در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می ایستد.

نورایی نسب گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس پدران و مادران فرزندان را بدرقه می‌کردند امروز نیز پدران و مادران این‌گونه هستند و در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و کیان مملکت هم فرزندانشان را حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای از مردم انقلابی گچساران داریم که روز گذشته باز هم حماسه‌ای بزرگ خلق کردند که در این راهپیمایی بزرگ یک بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتید و چشم فتنه را کور کردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد:رهبرا، ما ندای قانون مداری شما را شنیدیم و ملت انقلابی ما نیز این ندا را هم شنیدند و اعلام می‌کنیم رهبرا ما جانمان را فدای این تصمیم قانون مداری شما خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که قانون شکنان کوچکترین تعرضی به امنیت و عزت این مردم و انقلاب کنند.

نورایی نسب تصریح کرد: ما در ابتدای ماجرای این اتفاقات از روی رافت و مماشات با مردم مدارا کردیم و از دیروز که حضور شما مردم ولایت‌مدار گچساران در صحنه اتفاق افتاد و نیز صف مردم از اغتشاشگران جدا شد با تمام قوا مقابل اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت در جامعه خواهیم ایستاد./1330/د102/ب1

ارسال نظرات