۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۲۸۰۵۴

حضور باشکوه مردم دیار حافظان قرآن در راهپیمایی علیه آشوبگران

حضور باشکوه مردم دیار حافظان قرآن در راهپیمایی علیه آشوبگران
مردم شهرستان اسلامشهر با حضور در راهپیمایی، انزجار خود را نسبت به آشوب گران و اخلال گران اموال عمومی اعلام کردند.

 به گزارش خبرگزاری رسا، مردم غیور و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر امروز با حضور حداکثری خود در راهپیمایی علیه آشوبگران و ضدانقلابیون با سردادن فریادهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آشوب گر فتنه گر" و "رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می کنیم" نفرت خود را نسبت به آشوب گرانی که آسایش و آرامش مردم را در روزهای اخیر ربوده بودند اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم اعم از کسبه و بازاریان، نوجوانان، جوانان، بانوان، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان اسلامشهر همه در این راهپیمایی باشکوه حاضر و بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند.

در ادامه راهپیمایان ضمن اعلام حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخورد و مجازات مسببان اغتشاشات اخیر، اعتراض خود را نسبت به تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت غیرمنتظره بنزین، معضلات اقتصادی و اشتغال جوانان اعلام کردند.

گفتنی است طی روزهای اخیر در پی افزایش قیمت بنزین عده ای افراد فرصت طلب ضمن سوءاستفاده از نوجوانان و جوانان دست به تخریب اموال عمومی زدند و با استفاده از سلاح های گرم و سرد نظم منطقه را برهم زده و به بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای، جایگاه های سوخت بنزین و برخی ساختمان های اداری و شخصی آسیب رساندند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات