۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۰۶۲
ندافی مطرح کرد؛

عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های حوزه کودک و نوجوان

عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های حوزه کودک و نوجوان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های حوزه کودک و نوجوان، از رایزنی برای غنای برنامه با حوزه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ندافی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، گفت: استان قم با 10 مرکز در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کند.

وی افزود: از این تعداد 7 مرکز با عنایت رهبر معظم انقلاب ساخته شده است، 6 مرکز در سال 79 و یک مرکز که یکی از بزرگترین مراکز مجتمع های کشور محسوب می شود با زیربنای بیش از 6 هزار متر با عنایت ایشان در سفر به قم راه اندازی شده است.

ندافی با بیان این که کانون پرورش فکری در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فعالیت می کند، اظهار داشت: رده سنی 6 تا 18 سال در این مراکز فعال هستند، در حوزه فرهنگی برنامه هایی همچون قصه گویی و کتابخوانی اشاره کرد، در زمینه هنر نمایش، سرود، نقاشی و کاردستی پیگیری می شود، در حوزه علمی به بحث نجوم، هوا فضا و ستاره شناسی و رصد خورشید دنبال می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال از برنامه ها باشکوه است و کسانی که در کانون آموزش می بینند توانسته اند رتبه های بالایی در سطح ملی و جهانی کسب کنند، اخیرا رتبه های بالایی در مسابقات جهانی توسط کودکان و نوجوانان کسب شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ابراز داشت: با مدیر حوزه علمیه خواهران و جامعة الزهرا(س) و مراکز فرهنگی و دینی رایزنی شده تا مربیان از نظر محتوایی تأمین شوند و برنامه های غنی تری برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری قم توانسته در زمینه های مختلف رتبه برتر را کسب کند و اولین موکب دار فرهنگی هنری در مسیر نجف به کربلا بوده است و فعالیت های اثرگذاری در زمینه کودک و نوجوان داشته است.

محمد قمین
ارسال نظرات