۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۲۸۰۷۱
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مردم یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند

مردم یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند
سادانی نژاد با اشاره به اینکه مردم محرم‌ترین افراد کشور هستند ابراز امیدواری کرد، دولت در ادامه فعالیت خود مردم را امین کشور برای اجرای فعالیت‌های خود بداند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد جمعه شب درهشتمین یادواره تنها شهید گمنام گلزار شهدای کاشان و شهدای محدوده پایگاه بسیج حضرت قائم (عج) که در مسجد تمنایی برگزار شد، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران همیشه و در هر شرایطی از رهبری و ولایت تبعیت کرده و می‌کنند.

وی با تقدیر از حضور ملت قهرمان ایران در راهپیمایی‌های روز‌های اخیر، افزود: مردم ایران که همیشه در مسیر شهدا و ولایت حرکت می‌کنند بار دیگر وفاداری خود را به اثبات رسانیدند و در حمایت و بیعت از ولی فقیه و در مخالفت با آشوبگران و اغتشاشگران در سراسر کشور راهپیمایی کردند.

ساداتی نژاد گفت: مردمی که وظیفه و مسؤولیت خود را تمام و کمال و به درستی انجام می‌دهند و در دفاع مقدس و دفاع از ولایت و وطن فرزندان خود را دادند و ادامه دهنده راه شهدا هستند محرم‌ترین افراد در کشور هستند.

وی افزود: اگر تصمیمی گرفته می‌شود و قرار است اقدامی انجام شود باید به اطلاع مردم همیشه در صحنه ایران که در فتنه ۸۸ و دی ۹۶ و هرکجا که نیاز بوده حضور داشته اند می رسید و براساس آن اقدام می‌شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم ایران و نمایندگان مردم نباید آخرین نفراتی باشند از تصمیماتی که گرفته می‌شود با خبر شوند چرا که این شرط قدردانی از مردم نیست.

ساداتی نژاد افزود: مردمی که محرم کشور هستند نباید در موضوعی مانند افزایش نرخ بنزین اطلاعی نداشته باشند و بهانه‌ای برای دشمنان اسلام و نظام شود و حوادثی رقم زده شود که چهره نا مناسبی از جمهوری اسلامی ایران در جهان به نمایش گذاشته شود و سبب شادی دشمنان کشور شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز امیدواری کرد، دولت در ادامه فعالیت خود مردم را امین کشور برای اجرای فعالیت‌های خود بداند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات