۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۲۸۰۷۲
حجت الاسلام رسایی:

مجازات آشوبگران و مسببان آشوب ها مطالبه مردمی است

مجازات آشوبگران و مسببان آشوب ها مطالبه مردمی است
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مجازات آشوبگران و مسببان آشوب های اخیر در ایران از سوی قوه قضائیه مطالبه مردمی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حمید رسایی جمعه شب در هشتمین یادواره تنها شهید گمنام گلزار شهدای کاشان و شهدای محدوده پایگاه بسیج حضرت قائم (عج) که در مسجد تمنایی برگزار شد، گفت: اگر انسان آبرو و جان و مال و ثروت خود را در راه خدا هزینه کند، چندین برابر آن را از خدا دریافت می‌کند.

وی افزود: انسان اگر آبرو و مال خود را در راه خدا هزینه کند در همین دنیا نقدی چندین برابر آن را دریافت می‌کند، اما جان دادن در راه خدا نسیه است.

حجت الاسلام رسایی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا خوب است و نیاز است، اما شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند و برگزاری یادواره شهدا برای نیازی است که ما به شهدا داریم تا راه را گم نکنیم و فراموش نکنیم برای چه کاری و از کجا آمده ایم و کجا قرار است برویم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا برای دفاع از انقلاب و ادامه راه شهدا است، گفت: راه شهدا هزینه دارد و هزینه آن مبارزه با کسانی است که می‌خواهند نام شهدا را از کوچه و خیابان حذف کنند و یاد و مسیر شهدا را تعطیل کنند.

نماینده سابق مجلس در ادامه گفت: دشمن که متوجه شده است از طریق جنگ با ملت ایران نتیجه نمی‌گیرد و نخواهد گرفت برای خسته کردن ملت ایران از برخی افراد که در نیمه راه انقلاب خسته شده اند استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که قبلا انقلابی بوده و نظق‌های انقلابی در مجلس داشته و خطبه‌های نماز جمعه آن‌ها انقلابی و استکبار ستیزانه بوده و زندگی آن‌ها مانند توده مردم بوده و زندگی اشرافی و رفاه طلبانه نداشتند و اگر مسؤولیت می‌گرفتند برای مردم کارمی کردند.
 
بهترین افراد برای یه زمین انقلاب پشیمان ها هستند
به گفته وی بهترین افراد برای به زمین زدن انقلاب پشیمان‌ها هستند و این افراد کسانی هستند که قبلا مواضع انقلابی داشتند اما امروز مواضع غیرانقلابی دارند که در نیمه راه پشیمان شده و از گذشته خود هم پشیمان و خسته هستند.

حجت الاسلام رسایی افزود: بهترین افراد برای انحراف انقلاب از مسیر خودش پشیمان‌ها هستند، چرا که پشیمان‌ها گرایش به دنیا پیدا کرده و دنیاگرا و دنیا پرست شده اند و دیگر حال مبارزه ندارد.

نماینده سابق مجلس گفت: کسی که خسته و پشیمان و نا امید است و به وعده‌های دشمن دل بسته است نمی‌تواند موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته با گران شدن ناگهانی بنزین هزینه‌های سنگینی بر ملت تحمیل شد، اظهار داشت: با وجود اینکه نیروی‌های نظامی و انتظامی و بسیج در برابر یک توطئه و یک شبه کودتا موفق بودند، اما این موفقیت هزینه داشت و تعدادی از این نیرو‌ها به شهادت رسیدند.

نماینده سابق مجلس گفت: دراغتشاشات اخیر با وجود اینکه بیش از ۵۰۰ بانک و بیش از ۲۰۰ پمپ بنزین که بخش کوچکی از توطئه دشمن بود به آتش کشیده شد، اما دشمن برنامه ریزی و طراحی‌های گسترده تری داشت که موفق نشد.

حجت الاسلام رسایی ابراز کرد: مدیر عامل اندیشکده آمریکایی رامهارد می‌گوید، ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر در ایران صرفا اعتراضاتی ناشی از افزایش قیمت سوخت نبود، بلکه آشوب‌هایی است که از الگو‌های آشنای مرکز اطلاعاتی آمریکا سی آی‌ای پیروی می‌کند.
 
اتفاقات اخیر در ایران بیانگر نفوذ است
وی اتفاقات اخیر در ایران را حکایت از نفوذ دانست و عنوان کرد: سرویس های اطلاعاتی عربستان ۲۰ روز قبل از گران شدن بنزین اطلاع داشته اند، اما مجلس از آن بی اطلاع بوده است و اغتشاشگران از قبل برای ایجاد نا امنی در ایران آماده بودند.

نماینده سابق مجلس گفت: هرچند برخی اقدامات دشمن در ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهر‌ها در ظاهر به آتش کشیدن بانک‌ها و نهاد‌های دولتی و فروشگاه‌ها بود، اما دشمن قصد داشت با حمله مسلحانه به تأسیسات گازی عسلویه مهمترین تامین کننده انرژی کشور در زمستان را منهدم کنند اما ناکام ماند و تعدادی از نیرو‌های حفاظتی به شهادت رسیدند تا خانه‌های مردم ایران گرم باقی بماند.

حجت الاسلام رسایی اقدامات اخیر را آشوب طراحی شده با ویژگی‌های خشن و رفتار‌های خشونت آمیزی دانست که تنها تعداد اندکی آشوبگر اقدام به تخریب و آتش زدن کرده و قبل از رسیدن نیرو‌های امنیتی فرار می‌کردند.

وی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر مطالبه ارزان شدن بنزین نبود، بلکه حمله به مکان‌های امنیتی و نظامی و انتظامی که وظیفه برقراری امنیت را دارند در دستور کار بود و این افراد منافقین و سلطنت طلبان آموزش دیده‌ای بودند.

حجت الاسلام رسایی افزود: فتنه آتش زدن بانک و فروشگاه و غارت فروشگاه و بانک نیست، بلکه فتنه تردید در راهی است که رهبری مشخص کرده است.

وی ادامه داد: دشمن مهمترین برگ برنده نظام اسلامی ایران را رهبر ایران و امنیت ایران می‌داند، چرا که اگر امنیت نباشد اقتصاد و فرهنگ متلاشی می شود و وضعیتی شبیه عراق و لبنان و سوریه را رقم می‌زند.

مجازات آشوبگران و مسببان آشوب ها مطالبه مردمی است
به گفته وی رسیدگی به وضعیت آشوبگران و مسببان آشوب‌های اخیر در ایران از سوی رییس قوه قضائیه مطالبه مردمی است.
 
حمایت رهبری از سران سه قوه، دفاع از ساختار نظام بود
حجت الاسلام رسایی با اشاره به افزایش نرخ بنزین و حمایت رهبری از تصمیم سران سه قوه، اظهار داشت: حمایت رهبر معظم انقلاب از سران سه قوه در واقع دفاع از ساختار نظام بود.

نماینده سابق مجلس افزود: رهبری با تأیید رای سران سه قوه در واقع رای ملت ایران به رئیس جمهور و نمایندگان مردم در مجلس را تأیید کردند.

به گفته وی رهبری ضمن اینکه از افزایش قیمت بنزین دفاع می‌کند، اما از شیوه اجرای آن انتقاد کرده است.

نمایندگان انقلابی و از جنس مردم انتخاب کنید
وی در ادامه با اشاره به اینکه در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی باید نمایندگان انقلابی را انتخاب کرد اظهار داشت: نماینده مردم باید انقلابی و از جنس مردم باشد و از قشر سرمایه دار و بی درد جامعه نباشد.

حجت الاسلام رسایی قدرت نماینده مجلس را در زبان و کلام او دانست و افزود: نماینده مردم باید انقلابی و شجاع و استکبار ستیز و بصیر و دشمن اشرافیت و اشرافی گری و رفاه طلبی باشد نه اینکه عاشق آمریکا باشد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات