۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۰۷۴

بیانیه تشکل اساتید حوزه در محکومیت اقدامات آشوبگران

بیانیه تشکل اساتید حوزه در محکومیت اقدامات آشوبگران
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و محکومیت اقدامات آشوبگران در حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و محکومیت اقدامات آشوبگران در حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

جمهوری اسلامی ایران و آخرین گام های  قله ی اقتدار

حوادث روز های اخیر کشور عزیزمان ایران از چند جهت قابل تحلیل و بررسی است‌.

رشد سیاسی مردم کشور عزیزمان ایران، در حفظ نظام  اسلامی به حدی رسیده است که به تعبیر رهبر معظم الله انقلاب ادام الله ظله ما در عرصه سیاسی دشمن را شکست داده ایم. و بر همین اساس است که مردم شریف ایران اسلامی ، با جدا نمودن صف خویش از اشرار و آشوب طلب های فتنه اخیر ، یک بار دیگر دشمن را در رسیدن به مقاصدش ناکام گذاشتند .

حرکت زیبا و خود جوش مردم شهر های مختلف کشور در محکوم نمودن توطئه دشمن با برپایی راهپیمایی های گسترده، انسان را به یاد این عبارت می اندازد که :

رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

فرهنگ این کشور که نشأت گرفته از فرهنگ غنی مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است به خوبی توانسته است فرهنگ منحط و مبتذل غربی و اسلام سکولار و سلفی را  کنترل نموده و با شناسایی راه های نفوذ از قبیل سند ۲۰۳۰ و fatf و امثال آن با صدایی رسا به عالم اعلام نمایدکه این کشور با تمام جوانان و پیرانش، مردان و زنانش، قدر توصیه ی معمار کبیر انقلاب،  آن پیر سفر کرده امام خمینی (قدس سره) را دانسته و با پشتیبانی از ولایت فقیه نخواهد گذاشت تا آسیبی به این مملکت برسد.

عصبانیت استکبار جهانی از اقتدار نظامی ایران اسلامی تا به آن جا رسیده است که سران کشور های مستکبر به صدا درآمده و علناً تسلیم موشکی ایران را مطالبه می نمایند. ‌ این جاست که یک بار دیگر اهمیت اهتمام به مضمون این آیه شریفه خود نمایی می کند و اعدّوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل و ترهبون به عدوّ الله ...)

امروز موشک های نقطه زن ایران مقتدر ، لرزه به اندام صهیونیسم و زورگویان عالم انداخته و از این رو جرأت هیچ عرض اندامی را در عرصه نظامی علیه کشور عزیزمان ندارند.

امنیت ، گزینه ای  بسیار مهم در پیشرفت یک جامعه به شمار می آید و ایران در اوج فتنه ها و توطئه ها از میزان بسیار مطلوبی در این زمینه بهره مند است. شگفت آور  نیست که دشمنان این مرز و بوم به دنبال سلب امنیت از این کشور باشند چرا که در بستر امنیت است که می توان به اهداف بلند این انقلاب دست یافت.

شاید تنها  عرصه ای که بتوان از آن به عنوان عرصه ی بیمار  و دارای مشکلات جدی یاد کرد ،ساحت اقتصادی این کشور است که هنوز پس از ۴ دهه از ظهور انقلاب اسلامی در جهان، نتوانسته همپای دیگر عرصه ها رشد کند و  هر از چندی موجب تنش در جامعه گشته و زمینه ی مساعدی را برای بدخواهان داخلی و خارجی کشور فراهم می آورد.

بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (ادام الله ظله ) در حمایت از تصمیم جلسه سران قوا، در خصوص قیمت بنزین، یأس اردوگاه مستکبران و دشمنان نظام اسلامی را به همراه داشت؛ چه این که آن ها هر گونه تصمیمی غیر از این اقدام را به نفع خویش دانسته و در محاسبات خویش بر اساس آن برنامه ریزی نموده بودند‌.

 آنها در اولین گام به قصد براندازی و در مرتبه بعد ایجاد ناامنی و در نهایت، کند کردن مسیر پیشرفت نظام اسلامی، برنامه هایی را در خیال خام خود می پروراندند ؛ اما کفایت مثال زدنی سکاندار نظام اسلامی، آنان را در اهدافشان ناکام گذاشت ‌.آن جا که فرمود:

- مردم صفشان را از آشوب گران جدا نمایند .

- مسئولین به وعده های داده شده، عمل نمایند.

- نهاد های مسئول بر اجرای این برنامه نظارت کامل داشته باشند .‌

آری دشمن یک بار دیگر شکست خورد؛ اما اگر بخواهیم در عرصه اقتصاد نیز همچون عرصه سیاسی، فرهنگی و نظامی موفق باشیم، بهترین راه، پیروی از ولی فقیه و اطاعت از رهبر فرزانه نظام اسلامی است .

هنوز دو سه روز از آشوب نمی گذرد که شاهد دیدار اهالی تولید و مبتکران این عرصه با رهبرمعظم انقلاب  هستیم، این دیدار به خوبی بیانگر این نکته است که در رسیدن به اقتداراقتصادی نباید به بیرون چشم امید بست ؛ بلکه باید به توان داخلی تکیه نمود.

از سوی دیگر باید در هر کار اقتصادی ،نظر صاحب نظران رامطالعه نمود و با اتخاذ بهترین تصمیم، اقدام نمود و از خودرایی خودداری ورزید .ازاین رو نقش مردم در انتخاب طراحان و مجریان متناسب با اهداف انقلاب اسلامی بسیار بااهمیت است و به جاست که مردم با پیگیری شاخص های لازم در این عرصه و انتخاب افراد شایسته ،دین خود را به ولی نعمتان این نظام ادا نمایند و بدانیم که سنت الهی ” لإن شکرتم لأزیدنکم”تغییر ناپذیراست.

اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از مسئولین عالی کشور می خواهند تا با برخورد قاطع با آشوبگران و غارتگران بیت المال و اموال مردم در حوادث اخیر ،مبارزه با فساد و رانت خواری را ادامه داده و موجبات رفاه و آسایش مردم عزیزمان را فراهم آورده ونظام اسلامی راقوت و استمرار بخشند.

 ”إن تنصروا الله ینصرکم و یثبّت اقدامکم”

/1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات