۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۱۱۹

اجرای ۲۹۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیجیان آذربایجان‌شرقی

اجرای ۲۹۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیجیان آذربایجان‌شرقی
فرمانده سپاه عاشورا از اجرا و افتتاح ۲ هزار و ۹۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در استان توسط بسیج و سپاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرّم اظهار داشت: در سه سال گذشته 2 هزار و 969 طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار 180 میلیارد ریال در مناطق محروم استان استان آذربایجان‌شرقی اجرا و افتتاح شده است.

وی افزود: یک‌هزار و 638 مسکن برای نیازمندان در مناطق محروم و تحت پوشش کمیته امداد و 127 خانه بهداشت در روستاها احداث شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود گفت: به 119 روستای بالای 20 خانوار در استان آبرسانی شده است.

خرم همچنین از احداث 35 فضای ورزشی، 338 کتابخانه، برق، خانه عالم و راه روستایی خبر داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه‌ها 261 پروژه عمرانی اعم از راه روستایی بین مزارع و راه روستایی و آسفالت در حوزه محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان و سپاهیان در استان آذربایجان‌شرقی احداث و افتتاح شده است.

خرّم تصریح کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌شرقی توسط یک‌هزار و 728 گروه جهادی توسط دانشجویان و نیروهای متخصص بسیجی انجام شده است.

فرمانده سپاه عاشورا اذعان داشت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی علاوه‌بر طرح‌های است که قرارگاه خاتم‌الانبیا از جمله قطار شهری تبریز، بزرگراه مراغه- هشترود، انتقال آب زرینه‌رود به تبریز و پارک بزرگ تبریز و .... انجام می‌شود.

خرم، توجه جدی به مباحث فرهنگی و هجمه شدید دشمن در این خصوص را یادآور شد و گفت: امروز دشمن از این رهگذر به‌خصوص در فضای مجازی به‌دنبال ناامید کردن مردم، جوانان و ایجاد نارضایتی در بین آنهاست تا بتوانند جنگ فرهنگی، رسانه‌ای خود را اجرا کنند.

فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی منویات رهبر فرزانه انقلاب را در مباحث مختلف چراغ راه عنوان و بیان داشت: معظم‌له در تمام بیانات خود مسیر حرکت را ترسیم و با تحلیل‌های خود از وقایع و جریان‌های مختلف آنچه را که باید بدانیم را بیان می‌کنند بنابراین بسیجیان باید سخنان ایشان را قطب‌نمای حرکت خود قرار دهند.

مسوولان باید به نوکری مردم افتخار کنند

وی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و ابراز کرد: مسوولان باید نوکری شما مردم را بکنند و به این نوکری افتخار کنند. مسوولان باید برای حل مشکلات مردم سر از پا نشناسند و همانگونه که شهدا با تمام وجود مجاهدت کردند، ایشان نیز باید با تمام وجود برای حل مشکلات اقتصادی مجاهدت کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه به فکر مردم محروم هستیم، افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آنها را بکشیم زیرا آنها در چشم‌های ما جای دارند، ما بدون ملت زنده نمی‌مانیم و تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را برابر دشمن تنها نگذاشتند.

بسیج مقابله با فساد را جدی دنبال می‌کند

وی افزود: جنبش نرم‌افزاری، محرومیت‌زدایی و مقابله با تهدیدات سیاسی و فتنه‌های پیش‌رو، در اولویت بسیج قرار دارد. بسیج مقابله با فساد را به صورت جدی دنبال خواهد کرد، قاموس ملت ایران باید از ناپاکی‌ها مبرا باشد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: مردم رکن اصلی انقلاب هستند، چرا که با وجود تمام سختی‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند و شایسته بهترین‌ها هستند، از این‌رو باید در راستای تامین نیازها و رفع مشکلاتشان گام‌های موثری برداشت./1350/د102/ب1

ارسال نظرات