۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۲۸۱۲۶
حجت الاسلام شکریان:

فرهنگ و تفکر بسیج کلید حل مشکلات امروز کشور است

فرهنگ و تفکر بسیج کلید حل مشکلات امروز کشور است
حجت الاسلام شکریان، فرهنگ و تفکر بسیج را کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشور دانست و گفت: مسوولان به جای شعار دادن از این فرهنگ و تفکر انقلابی در رفع مشکلات بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان این اداره کل ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه سهمیه بندی بنزین، اظهار داشت: چهل سال از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی می گذرد و مردم بصیر ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و سختی ها همچنان پای آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده اند و این گونه توطئه ها و دسیسه های نمی تواند در اراده مستحکم ملت غیور ایران اسلامی خللی ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و حضور بسیجیان در میدان های مختلف جهاد و ایثار، افزود: بسیج حافظ انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی است و امروز هم در تمامی بحران ها و سختی ها در کنار مردم غیور اسلامی ایستاده اندو حتی در برخی توطئه ها و فتنه ها با حضور خود در صحنه نقش آفرینی می کنند

حجت الاسلام شکریان با بیان این که بسیج امروز به یک فرهنگ اصیل و غنی در این کشور تبدیل شده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ و تفکر بسیج حتی از مرزهای جغرافیایی نیز عبور کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، فرهنگ و تفکر بسیج را کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشورمان دانست و گفت: مسوولان به جای شعار دادن از این فرهنگ و تفکر انقلابی در رفع مشکلات بیشتر بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران، تفکر بسیج را راهگشا در همه امور کشور دانست و خاطرنشان کرد: در چهل سال اخیر بسیاری از مشکلات کشور با بهره گیری از همین تفکر رفع شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رهبری بی بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب اشاره و بیان داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از این حادثه حجت را برهمگان تمام کرد و با روشنگری معظم له چشم فتنه کور شد و تمامی نقشه های دشمنان برآب شد.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به استحکام قدرتمند درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در چهل سال از عمر با برکت این نظام ثابت کرده است در تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب همواره خودجوش و مقاوم ایستاده است و اجازه هنجارشکنی و فتنه انگیزی به عوامل دست نشانده استکبار جهانی و ایادی آن را در کشور نخواهد داد.

عضو شورای فرهنگی عمومی با دعوت از همه اقشار جامعه در راهپیمایی مردم ولایتمدار مازندران در روز 3 آذر، تاکید کرد: فردا مردم با بصیرت و ولایتمدار مازندران است با حضور گسترده خود پاسخ محکمی به فانه گران خواهند داد./۹۵۰/پ203/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات