۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۱۲۷
فرمانده سپاه استان اردبیل:

حفظ امنیت ملی محوری‌ترین نقش بسیج است

حفظ امنیت ملی محوری‌ترین نقش بسیج است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز بسیج ۴۰ سال اقتدار و قدرت در تمامی حوزه‌ها را به خوبی به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار بابازاده پیش از ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل اظهار داشت: بسیج با اراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنان است چرا که دشمن همواره قصد داشته تا اراده ما را از بین ببرد اما این بسیج بوده که در تمام شرایط و زمان‌ها و با وجود کمبودها و محدودیت‌ها اراده خود را حفظ کرده و سبب رشد و توسعه کشور شده است که این موارد را به خوبی می‌توان در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

وی بسیج را نهادی مردمی دانست و افزود: بسیج مجموعه‌ای است که تمام اقشار مردم به‌صورت داوطلبانه بدون مزد و منت در کنار تمامی دستگاه‌ها در راستای امنیت و پیشرفت کشور تلاش می‌کند و این مهم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: 3 ماموریت مهم جنگ سخت، جنگ نیمه‌سخت و جنگ نرم برای بسیج تعریف شده که نخستین ماموریت مرتبط با نیاز کشور و مردم و نظام است که در دوران دفاع مقدس به خوبی می‌توان رشادت‌های بسیجیان را ملاحظه کرد و نبوغ بسیج کمک به‌سزایی به نیروهای نظامی کشور کرد.

به گفته بابازاده ماموریت سوم تحت عنوان جنگ نرم است که نشان می‌دهد برای بسیج در تمام عرصه‌ها کار تعریف شده است و بسیج در کنار تمام اقدامات خود از مباحث علمی غافل نبوده و در راستای شکوفایی استعداد جوانان عزیز هیچ وقت کوتاهی انجام نداده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مورد برگزاری جشنواره جهادگران علمی استان اردبیل، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی پتانسیل‌های علمی استان و نمایش قدرت و اقتدار 40 ساله بسیج در حوزه‌های علمی است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی در جهت شکوفا کردن روحیه جهادی و انقلابی نقش موثری دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات