۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۲۸۱۳۰
راهپیمایی باشکوه بوشهری‌ها در محکومیت اغتشاشگران؛

اعلام پیام همبستگی ملت ایران از کنار خلیج همیشه فارس‌

اعلام پیام همبستگی ملت ایران از کنار خلیج همیشه فارس‌
مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهردر کنار آبهای نیلگون خلیج فارس در محکوم کردن اعمال اغتشاشگران و دفاع از ارکان نظام در صفوفی به هم فشرده حماسه زیبایی خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس در محکوم کردن اعمال اغتشاشگران و دفاع از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران در صفوفی به هم فشرده حماسه زیبایی خلق کردند.

این مراسم که در مسیر خیابان فاطمیه تا میدان امام خمینی(ره) بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار، مسئولان، جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیون و دیگر قشرهای مختلف مردم برگزار شد شرکت کنندگان با مشت‌های گره کرده، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر و آشوب‌گر سر دادند.

بوشهری‌ها در راهپیمایی حماسی خود با شعارهای فتنه‌گر، اشرار ننگت‌باد - نوکر آمریکایی، شرمت باد - در خواست ما از قوه قضایی، برخورد با اشرار آمریکایی، ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم و ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم و بیعت دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات