۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۲۸۱۴۳
از سوی جامعه الزهرا؛

فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی «مادر سالم، نوزاد سالم» اعلام شد

فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی «مادر سالم، نوزاد سالم» اعلام شد
دوره آموزشی افزایش جمعیت با عنوان «مادر سالم، نوزاد سالم» ویژه طلاب حضوری، غیرحضوری، غیر ایرانی، مجازی، مبلغان و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ملیحه عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) در گفتگویی عنوان کرد: دوره آموزشی افزایش جمعیت با عنوان «مادر سالم، نوزاد سالم» به همت اداره رفاه و سلامت اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام در حال برگزاری است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) بیان کرد: در این دوره، موضوعاتی چون معنویت در بارداری (بیان احادیث و روایات)، آناتومی، معاینات بالینی و آزمایشات، تدابیر بارداری در اسلام، انتخاب نوع زایمان و زایمان فیزیولوژیک و ورزش در بارداری و بعد از زایمان تبیین می‌شود.

وی یادآور شد: در نخستین جلسه این دوره، سرکار خانم سیما میخ بر نویسنده کتاب ریحانه بهشتی به تبیین معنویت در بارداری پرداخت، در دومین و سومین جلسه این دوره نیز روزهای پنجشنبه ۷ و ۱۴ آذر برگزار می‌شود، استاد گرامی به مباحث آشنایی با آناتومی، معاینات بالینی و آزمایشات اشاره می‌کند.

عرب خزائلی گفت: این دوره از روز پنجشنبه ۳۰ آبان آغاز و به مدت ۷ جلسه روزهای پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور طلاب حضوری، غیرحضوری، غیر ایرانی، مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان در این دوره آزاد است، همچنین با هماهنگی اداره آموزش و ارزشیابی جامعه الزهرا علیهاالسلام، خانواده کارکنان نیز می‌توانند از این دوره بهره مند شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام به اداره رفاه و سلامت واقع در روبروی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۳ تماس بگیرند.

خانواده کارکنان نیز جهت ثبت نام، دریافت کارت ورود و شرکت در دوره می‌توانند به اداره آمزش و ارزشیابی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۲۳۲ جهت کارمندان آقا و ۳۲۱۱۲۴۵۱ جهت کارمندان خانم تماس بگیرند./1330/ج

ارسال نظرات