۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۱۵۲
در حمایت از اقتدار و امنیت کشور؛

اهوازی‌ها علیه اغتشاشگران بپا خاستند

اهوازی‌ها علیه اغتشاشگران بپا خاستند
مردم ولایی اهواز در حمایت از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی خود را در حمایت اقتدار و امنیت کشور انجام دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی اهوازی‌ها در حمایت از نظام اسلامی و محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران، پیش از ظهر امروز در اهواز برگزار شد.

در این راهپیمایی که از میدان مولوی تا چهارراه آبادان ادامه داشت، شرکت کنندگان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر انگلیس» برائت خود را از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور اعلام کردند.

شرکت کنندگان راهپیمایی ضمن درخواست اشد مجازات برای اغتشاشگران با خانواده‌هایی که عزیزانی را در روز‌های اخیر از دست دادند، ابراز همدردی کردند.

شرکت کنندگان راهپیمایی عنوان داشتند اغتشاشات عده‌ای آشوبگر به هیچ وجه در اقتدار نظام اسلامی و ارادت مردم به رهبری و انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌کند، شرکت کنندگان همچنین خواستار مقابله جدی و بدون شعار در مبارزه با گرانی‌ها شدند.

حاضران اظهار داشتند که دولتمردان باید فرمایشات رهبرانقلاب در زمینه مبارزه با گرانی و بیکاری، مهار تورم و نظارت بیشتر را نصب العین خود قرار دهند.

حاضران ضمن گلایه مندی از چگونگی اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بیان داشتند که دولت نباید با چنین اقدامات عجولانه و بدون اطلاع رسانی، جامعه را ملتهب کند.

لازم به ذکر است، حاضران در راهپیمایی با بیان اینکه مشکلی با سهمیه بندی بنزین ندارند، بیان داشتند مشکل ما چگونگی اطلاع رسانی است و چنین تصمیم مهمی نباید بدون مقدمه چینی ابلاغ شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات