۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۲۸۱۵۴

‌دعوت ماموستا شهبازی‌ از مردم کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی علیه آشوبگران

‌دعوت ماموستا شهبازی‌ از مردم کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی علیه آشوبگران
عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر گفت: از همه مردم شهید پرور استان کرمانشاه تقاضا دارم که در راهپیمایی علیه اغتشاشاگران حضور گسترده پیدا کنند.

‌به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا یحیی شهبازی با اشاره به اینکه مشت گره کرده مسلمانان بر دهان استکبار در روز یکشنبه سوم آذرماه سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود اظهار داشت: ایران اسلامی یک کشور متحد و مظهر برادری است و باید جوانان و ملت بصیر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فتنه‌های دشمنان و عوامل استکبار جهانی را خنثی کنند.

امام جمعه موقت روانسر با اشاره به اینکه با اغتشاش‌گری و آشوب به هیچ‌وجه مشکلات اقتصادی کشور اصلاح نمی‌شود و ما باید به دستورات امام خامنه‌ای لبیک بگوییم عنوان کرد: هیچ‌کس موافق گرانی نیست اما نباید گران شدن بنزین در مملکت آشوب و تفرقه ایجاد کند و باید به تصمیمات سران سه قوه احترام گذاشت.

ماموستا شهبازی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی این است که در راهپیمایی روز یکشنبه سوم آذرماه شرکت کند و با حضور گسترده خود بر دهان دشمنان مشت محکمی بزند بیان کرد: هوشیاری و بصیرت ملت و جوانان مسلمان و انقلابی تنها عامل رهایی جامعه اسلامی از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کرمانشاه در چهل سال اخیر از نظام و فرامین مقام معظم رهبری پیروی و در همه برهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی و آنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات