۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۲۸۱۶۵
امام جمعه بندرعباس: ‌

مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد آرمان‌های انقلاب ‌مورد هجمه قرار گیرد‌

مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد آرمان‌های انقلاب ‌مورد هجمه قرار گیرد‌
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی بصیرانه در نقاط مختلف استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با صدور پیامی ضمن تاکید بر این نکته که ملت ایران اجازه نخواهند داد خون شهدا و آرمان‌های انقلاب مورد هجمه دشمن قرار گیرد، از مردم ولایتمدار استان هرمزگان برای حضور در راهپیمایی بصیرانه روز گذشته تقدیر کرد.

در متن پیام نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان آمده است: خدای متعال را شاکرم که بار دیگر نقشه مثلث شوم عبری، عربی، آمریکایی، با بصیرت و هوشیاری ملت فهیم ایران نقش برآب شد. بدخواهان بدانند که این مردم هرگز اجازه نخواهند داد آرمانهای انقلاب و خون شهیدانشان توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مورد هجمه قرار گیرد.

اینجانب خاضعانه از حضور پر شور و شعور مردم شریف استان هرمزگان که در راهپیمائی روز گذشته، با نمایش عزت و اقتدار خویش چشم فتنه‌گران و آشوب طلبان را کور کرده و بیعت دوباره خود را با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند سپاسگذارم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود از اعضای محترم شورای تأمین استان و نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی به پاس تلاش های شبانه روزی و مخلصانه خود در جهت تأمین امنیت را ابراز می دارم.

اینک که مردم ولایتمدار استان همچون گذشته دلبستگی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی را نشان داده اند بر مسئولین دستگاه های اجرائی لازم است که تلاش های خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم، دوچندان کند.‌/1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات