۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۲۸۱۹۰
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی:

وجود رهبری خنثی کننده تمام فتنه ها در ایران است

وجود رهبری خنثی کننده تمام فتنه ها در ایران است
نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به حمایت آمریکا از اغتشاشگران اظهار داشت: آمریکا تروریست های بین المللی، ازجمله داعش و القاعده را پرورش داد تا باعث نابودی منطقه شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های این هفته نماز جمعه دمشق با اشاره به ثمرات دعا، بیان داشت: نهایت دعا، به تنهایی استجابت نیست بلکه دعا کردن فی نفسه موهبتی الهی است و هرکسی به این مقام، یعنی دعا کردن از ذات باری تعالی نمی رسد.

وی ادامه‌داد: در روایات ما آمده است یکی از موانع استجابت دعا، گناه کردن است، پس بنده گناهکار به علت گناه خود مانع استجابت دعا می شود مانند دستگاهی که خراب است و کار نمی کند

نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه دوم با اشاره اتفاقات اخیر در منطقه، ابراز داشت: بررسی این اتفاقات نیاز به دقت عمیقی دارد و با نگاه سطحی نمی توان به آن نگریست.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت که در تهران برگزار شد، بیان کرد: در دوره سی و سوم از کنفرانس وحدت بیش از ۳۵۰ شخصیت از نود و سه کشور حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها از برادران اهل سنت بودند.

وی ادامه داد: این کنفرانس نشان از قدرت جمهوری اسلامی در دنیا است و دلیل محکمی بر رد اکاذیب و دروغگویی های آمریکا و صهیونیست هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی تأکید کرد: این کنفرانس نشان داد مسأله وحدت کشور های اسلامی اصل ثابت در استراتژی جمهوری اسلامی ایران است آن هم در زمانی که دولتی که ادعای خادمی حرمین شریفین را دارد، مشغول پخش بذر فتنه و انشقاق طائفی بین مسلمانان، با همکاری رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، ابراز داشت: این ثمرات مقاومت مردم ایران مقابل رژیم صهیونیستی و دولت های استکبار است. رهبر معظم انقلاب بارها بر افول امپراطوری آمریکا تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی ابراز داشت: بعد از فشل شدن مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه در پیشبرد پروژه فتنه نظامی در منطقه، که میلیارد ها دلار به اعتراف خودشان خرج کردند، حالا به جنگ اقتصادی روی آوردند که این نشان ضعف آن هاست.

وی ادامه داد: این اتفاقاتی که اخیرا در ایران روی داد باعث خوشحالی استکبار جهانی شد وعلنا از آن حمایت و نسبت به بروز آن ابراز خوشحالی کردند. نظام جمهوری اسلامی قائم بر مردم سالاری دینی است و حریت بیان برای مردم آزاد است اما تخریب اموال عمومی کار مردم نیست و ملت با آن مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به حمایت آمریکا از تخریب و غارت و کشتار در ایران، گفت: مواضع آمریکایی ها برای ما عجیب نیست، آنها همان کسانی بودند که تروریست های بین المللی ازجمله داعش و القاعده را پرورش دادند تا باعث کشتار و نابودی منطقه شوند.

وی در پایان سخنان خود، تاکید کرد: ای عاشقان جمهوری اسلامی ایران نگران نباشید و نترسید چرا که در ایران رهبری حکیم و شجاع وجود دارد که خنثی کننده این فتنه هاست و به زودی با هوشیاری مردم ایران، این فتنه هم تمام خواهد شد و به دشمنان ایران مخصوصا آمریکا می گویم از غیظ بمیرید که این بار هم سرتان به سنگ خواهد خورد و توطئه های تان نابود خواهد شد.

وحید عباسی
ارسال نظرات