۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۲۰۸
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

حوادث اخیر سبب اقتدار نظام اسلامی و رسوایی دشمنان شد

حوادث اخیر سبب اقتدار نظام اسلامی و رسوایی دشمنان شد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران در حوادث اخیر دست رد بر سینه دشمن زدند، گفت: این حوادث موجب اقتدار و عظمت نظام و رسوایی دشمنان این ملت بزرگ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های دولت در استان ارائه کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در این دیدار به حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: اغتشاشگران می‌خواستند مطالبات مردم دیندار و انقلابی مازندران را به انحراف بکشانند و فضای ناامنی را در استان حاکم کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش مؤثر مردم در خنثی شدن فتنه دشمن در چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: بصیرت و هوشیاری مردم، مجاهدت همه نیرو‌های نظامی، امنیتی و اجرایی موجب تداوم آرامش و یأس دشمنان شد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن به دنبال سوء استفاده از مطالبات مردم بود، بیان داشت: به همین دلیل اشرار، ضد انقلاب و اغتشاش گران تلاش کردند با تخریب اموال عمومی و آتش زدن آن، زمینه برای ایجاد ناامنی و آشوب در کشور فراهم کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که خوشبختانه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و لبیک و بصیرت مردم این فتنه دشمن نیز خنثی شد، خاطرنشان کرد: حوادث اخیر موجب اقتدار و عظمت نظام اسلامی و رسوایی دشمنان این ملت بزرگ شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم ولایت مدار این استان فردا با حضور خود در راهپیمایی لبیک به ولایت فقیه بار دیگر دفاع و پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را اثبات خواهند کرد، افزود: این ملت علیرغم همه مشکلاتی که دارند، اما هیچ گاه از مسیر انقلاب و نظام خارج نخواهند شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سلایق سیاسی مختلف می‌توانند در سایه اعتدال و همگرایی؛ مکمل هم در مسیر توسعه استان باشند، گفت: در جهت حل مشکلات و اعتلای بخش‌های مختلف استان باید همراه و درکنار هم باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که وفاق بین نمایندگان سه قوه از جمله موضوعاتی است که به حل مشکلات بسیار کمک می‌کند، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه و آبادانی کشور و استان بهره گیریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه تأکید کرد و گفت: مسایل اقتصادی، اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها که در برنامه دولت در استان قرار دارد باید جدی گرفته شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات