۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۲۸۲۱۱
کارشناس مذهبی رسانه ملی:

طراحی فتنه اخیر برای ریشه کنی انقلاب اسلامی بود

طراحی فتنه اخیر برای ریشه کنی انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه ابعاد فتنه اخیر در آینده بیشتر مشخص خواهد شد، گفت: برنامه ریزی و طراحی فتنه اخیر با هدف ریشه کنی انقلاب اسلامی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد سعیدی در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی برگزار می‌شود، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر مانند گذشته فتنه بزرگ و عجیب و گسترده‌ای را با تبعیت از رهبری در نطفه خفه کردند.

وی با اشاره به اینکه ابعاد فتنه بزرگ اخیر در آینده بیشتر مشخص خواهد شد، افزود: برنامه ریزی و طراحی فتنه اخیر با هدف ریشه کنی انقلاب اسلامی بود، اما با عنایت خداوند و رهبری‌های خردمندانه امام خامنه‌ای و هوشیاری و بصیرت مردم قهرمان ایران اسلامی خنثی و این فتنه نیز نفش برآب شد.

حجت الاسلام سعیدی گفت: همین فتنه بود که ۱۴۰۰ سال قبل از امیرمومنان (ع) خواستند خانه نشین شود و به عبادت مشغول باشد و اینگونه بود که جسم حضرت را از مردم نگرفتند، اما حکومت و محبوبیت امیرمومنان (ع) را از مردم گرفتند.

وی ادامه داد: مسلمانان ۱۴۰۰ سال قبل از حکومت امیرمومنان (ع) غافل شدند و از آن دوره تا به امروز گرفتار شدند و تبعات ناشی از این غفلت را تحمل می‌کنند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به لوزم روشنگری در جامعه برای مردم، گفت: نگذارید انقلاب مصادره شود که اگر انقلاب مصادره شود برخی خود را مدعی انقلاب خواهند دانست.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با تأکید بر اینکه مردم باید نگاه شان به رهبرانقلاب و ولایت باشد، یادآور شد: صفت ویژه مقداد این بود که هنگام غصب خانه امیرمومنان (ع) تنها کسی بود که دست به شمشیر نبرد و نگاهش به حضرت و آماده فرمان امام خود بود.

حجت الاسلام سعیدی گفت: اگر امروز همه مردم نگاهشان به رهبرمعظم انقلاب باشد و از فرمان رهبری تبعیت کنند، اسلام و نظام اسلامی ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام پیروز خواهد بود.

به گفته وی تبعیت از رهبری سبب خواهد شد تا مکر دشمنان اسلام و نظام به خودشان برگردد و آن‌هایی که ادعا می‌کنند آتش الهی را خاموش می‌کنند، خودشان خاموش خواهند شد.

کارشناس مذهبی رسانه ملی گفت: اگر امروز موافق ضرر و زیان جان و مال مردم باشیم، جزء اغتشاشگران و آشوبگران و در لشکر دشمن خواهیم بود، اما اگر با آن مخالف بودیم و با آن‌ها مخالفت کردیم صف خود را از صف دشمن جدا کرده ایم.

به گفته وی مردم قهرمان ایران اسلامی چهل سال است به پای انقلاب ایستاده اند و انقلاب را حفظ کرده اند و اجازه نداده اند انقلاب را به زمین بزنند.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همه آن‌هایی که سنگ زدند و آتش زدند و به مردم ضرر و زیان وارد کردند و کشور را به آشوب کشیدند، اعمال آن‌ها در پرونده شان ثبت و ضبط می‌ماند و باید پاسخگو باشند.

وی افزود: هرگونه جانبداری و حمایت از نظام و انقلاب و یا عکس آن هرگونه جانبداری و حمایت از اغتشاشگران و آشوبگران در پرونده اعمال آنها ثبت و ضبط می‌شود و پاداش و کیفر آن را خواهند گرفت.

کارشناس مذهبی رسانه ملی گفت: اگر ۱۴۰۰ سال قبل مردم بدون اینکه دست به شمشیر ببرند، تنها می‌گفتند شنیده ایم پیامبراکرم (ص) دست امیرمومنان (ع) را بالا برد و گفت، «من کنتُ مولا فهذا مهدیٌ مولا» امیرمومنان خانه نشین نمی‌شد.

شایان ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات