۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۲۸۲۱۷
از صبح امروز آغاز شد؛

خروش دیار علویان در محکومیت اغتشاشات اخیر

خروش دیار علویان در محکومیت اغتشاشات اخیر
راهپیمایی اقتدار و امنیت از صبح امروز در هجده نقطه مازندران در محکومیت اقدامات اغتشاشگران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی اقتدار و امنیت از صبح امروز در هجده نقطه مازندران آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش؛ مردم ولایت مدار و انقلابی مازندران از صبح امروز با حضور پرشور و حماسی خود در مناطق اعلام شده بار دیگر تبعیت خود از ولایت و رهبری و حمایتشان از انقلاب و نظام اسلامی را به اثبات رساندند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ مردم دیار علویان امروز نیز همانند سایر عرصه‌ها و صحنه به میدان آمدند تا به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کنند گرچه با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اما این مسائل نمی‌تواند دلیلی برای خروج آن‌ها از خط انقلاب و نظام اسلامی باشد.
 
بر اساس این گزارش، پیر، جوان، زن و مرد مازنی با هر سلیقه و تفکری از نخستین ساعات صبح امروز به خیابان‌های شهر‌های اعلام شده مازندران آمدند تا به دنیا بهمانند این ملت با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، همچنان پشتیبان و حافظ نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ حضور گروه‌های مختلف سیاسی در این راهپیمایی نویدبخش وحدت و همبستگی در میان آحاد ملت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است.
 
بر اساس این گزارش؛ مردم علوی مازندران با حضور در این راهپیمایی به دنیا ثابت کردند که صف آن‌ها از اغتشاش گران، اشرار و آشوب طلبان جدا است و اگر هم نقد و یا اعتراضی دارند از مسیر قانونی دنبال خواهند کرد.
 
این گزارش می‌افزاید؛ مردمان دیار علویان با حضور گسترده و انقلابی در سراسر استان و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ ولایتمداری و ولایت‌باوری رقم می‌زنند و با حضوری مقتدرانه و فعال، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خارجی و ایادی داخلی و خائنان خواهند داد.
 
بر اساس این گزارش، مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهر ساری نیز از ساعت نه صبح امروز با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،لبیک یا خامنه‌ای، مازندران یک کلام خامنه‌ای امام ما والسلام، لعنت بر فتنه‌گر و سلطه‌گر، مزدوری آشوبگران معلون است، سلطنت‌طلب‌های شرور باید محکوم شوند، وطن فروش حائن اعدام باید گردد، ملت ایران سازش؛ هرگز و مرگ بر منافقین و اشرار راهپیمایی خود را از میدان شهید قاسمی این شهر آغاز و در امام زاده یحیی (ع) این شهر گرد هم خواهند آمد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات