۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۲۸۲۴۱
هفته بسیج در استان اردبیل؛

از برگزاری نشست‌های بصیرتی تا یادواره‌های شهدا

از برگزاری نشست‌های بصیرتی تا یادواره‌های شهدا
در سومین روز از هفته بسیج در سطح استان اردبیل برنامه‌های مختلفی از نشست‌های تخصصی بصیرتی تا یادواره‌های شهدا و مسابقات ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در سومین روز از هفته بسیج در سطح استان اردبیل برنامه‌های مختلفی از نشست‌های تخصصی بصیرتی تا یادواره‌های شهدا و مسابقات ورزشی برگزار شد.

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهداست

حجت‌الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در نشست تخصصی آشنایی با رسالت‌های بسیج در اردبیل اظهار داشت: بسیج همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارد و با تقدیم هزاران شهید وفاداری و اخلاص خود را نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی فعالیت‌ها و اقدامات امروزی بسیج را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: امروزه بسیج در عرصه‌های مختلفی فعالیت‌ها و اقدامات خود را متمرکز کرده است که تاثیر به‌سزا و ویژه‌ای نیز داشته است به طوری که هم‌اکنون بسیج سازندگی با ورود با مناطق محروم در راستای کاستن از مشکلات و مسائل مناطق محروم، عشایری و روستایی تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام زمانی با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا است تصریح کرد: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا است که در سال‌های دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزند دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی برسد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل بیان کرد: بسیجیان همواره در روزهای سخت در صحنه حاضر بوده‌اند و در این صحنه‌ها از خود کارنامه‌ای درخشان و به یاد ماندنی به یادگار می‌گذارند.

برپایی میز خدمت تا اجرای طرح میقات صالحین

سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد از اجرای مختلف در سطح شهرستان پارس‌آباد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: در دومین روز هفته بسیج که به نام بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی میز خدمت تا اجرای طرح میقات صالحین در شهرستان پارس‌آباد اجرا شد.

وی با بیان اینکه میز خدمت نیز در پارس‌آباد برگزار شد افزود: هدف از برپایی این طرح که به میز خدمت موسوم است با هدف تسهیل در روند ارائه خدمات به مردم و دیدار چهره به چهره مراجعه کنندگان با فرماندار، دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات شهرستان پارس‌آباد مغان است.

نوری در ادامه با اشاره به برگزاری سایر برنامه‌ها در هفته بسیج در سطح شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: همایش میقات صالحین نیز با حضور گسترده و پرشور اعضای حلقه‌های صالحین بسیج مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج شهرستان پارس‌آباد مغان در میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی، مقابله با تهاجم فرهنگی و حضور در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم به منظور مقابله با سیاست‌های غرب و طرح ریزی یک برنامه هدفمند به‌منظور عملی شدن فعالیت‌های دینی، فرهنگی و آموزشی ناحیه مقاومت بسیج از جمله اهداف این طرح است.

برگزاری یادواره شهدای روستای آغدام شهرستان پارس‌آباد

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در این مراسم اظهار داشت: امروزه دشمنان ایران اسلامی نقشه‌هایی شوم و پلیدی برای جوانان و نوجوانان ما کشیده‌اند و برای عملیاتی کردن اهداف خود تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: در مقابل این اقدامات و فعالیت‌های دشمنان ما نیز باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه به ویژه قشر جوانان و نوجوانان ضروری بدانیم و در این راستا تلاش کنیم.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: امروز دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد پیاده کردن نقشه‌های شوم خود هستند و تلاش می‌کنند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کنند و از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هستیم اظهار کرد: امنیت و اقتدار میهن اسلامی مان را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، جانبازان شهدا در دوران هشت سال دفاع نقدس هستیم و ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس جان خود را در مقابل هجوم دشمنان سپر کرده‌اند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند که امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می‌تواند آنان را در مقابله هجمه‌های مختلف دشمن بیمه کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت
آیت الله سید ابوالفضل میر محمدی زرندی معروف به میرمحمدی زرندی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در سن ۹۶ سالگی به دیار باقی شتافت
0
0