۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۸۲۴۸
ماموستا رستمی:

کردستانی‌ها هیچ‌گاه فریب توطئه‌های معاندان نظام را نمی‌خورند

کردستانی‌ها هیچ‌گاه فریب توطئه‌های معاندان نظام را نمی‌خورند
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با بصیرت استان کردستان وفادار به نظام و هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه دین اسلام دین برادری، برابری، عدالت و مساوات بوده و مخالف هرگونه اذیت و آزار، ظلم و ستم است، اظهار داشت: دین ما دین عطوفت و مهربانی و پیامبران اسلام نیز الگوی یک انسان کامل و مظهر عدالت بودند.

وی با اشاره به اینکه، پیکره جهان مانند آدمی‌ است که اگر یک انگشت وی دچار ناراحتی شود سایر اعضای بدن نیز دچار ناراحتی می‌شوند، افزود: از طرف خداوند توصیه شده که مملکت باید دارای برنامه و قوانین و مقررات باشد تا به هیچ کس آسیبی نرسد و مجری و حافظ این قوانین و مقررات در نظام اسلامی نیروهای مسلح هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر شجاعت، ازخود گذشتگی و ایثارگری‌های نیروهای مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس نبود، امروزه بیگانگان بر سرزمین ایران حکومت می‌کردند و عزت و اقتدار کنونی کشور را هیچ‌گاه نداشتیم.

وی با بیان اینکه حفظ اقتدار و امنیت کشور نیازمند نیروهای مسلح معتقد، جان برکف و شجاع است، ادامه داد: نیروهای مقتدر و شجاع انتظامی امروز کشور از بطن مردم بوده و خدمتگزار مردم هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه، کردستانی‌ها مردمانی وفادار به نظام بوده و خواهان امنیت مطلوب در جامعه هستند، ابراز داشت: مردم این دیار در طول 8 سال جنگ تحمیلی، دوشادوش سایر مردم ایران با رشادت در مقابل حملات رژیم بعثی عراق ایستاده و وفاداری، عشق و ارادت خود را به رهبر و نظام اسلامی ثابت کردند.

وی تاکید کرد: باید قدر مردم فهیم کشور را دانست و با همدلی و وحدت مشکلات جامعه را حل کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه دین مقدس اسلام مخالف غارت اموال و ایجاد خسارت به بیت‌المال و برهم زدن نظم و آرامش مردم است، افزود: مردم با بصیرت هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان را نخورده و همگان شاهد بودیم در همان ساعات اولیه و پس از اغتشاش عده‌ای فریب‌خورده، بلافاصله صف خود را از آنان جدا کردند.

وی با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی یادآور شد: انتقاد مسالمت‌آمیز از مشکلات «راهگشا و کارآمد» است اما اگر این اعتراض‌ها به خشونت و آشوب تبدیل شود، مورد تأیید هیچ کس جز خوشحالی دشمن نیست./1350/د102/ب1

ارسال نظرات