۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۲۸۲۵۷
حجت‌الاسلام عبداللهی:

یک سوم دعاوی ‌در دستگاه قضایی استان مرکزی "اختلاف خانوادگی"‌ است

یک سوم دعاوی ‌در دستگاه قضایی استان مرکزی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یک سوم دعاوی ‌در دستگاه قضایی استان مرکزی "اختلاف خانوادگی"‌ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی صبح امروز در جلسه شورای اداری زرندیه با اشاره به اتفاقات اخیر ناشی از اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: مردم با خویشتن‌داری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری یک بار دیگر نقشه‌های دشمن را برای تخریب نظام اسلامی نقش بر آب کردند و اجازه سوءاستفاده و بهره‌برداری به معاندین انقلاب را ندادند.

وی افزود: عمل به وظایف قانونی و تکریم ارباب رجوع با هدف کاهش مشکلات از طریق مدیریت تنظیم بازار و نرخ تورم می‌تواند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: طرح حقوق متقابل در بین سطوح مختلف جامعه ضروری است، متاسفانه درحال حاضر بیش از یک سوم دعاوی مطرح شده در دستگاه قضایی مربوط به اختلاف خانوادگی غیر از زوجین است.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان کرد: گره‌هایی را که زمینه‌ساز نارضایتی مردم است باید بازکرد، «نه نمی‌شود» و اینکه منع قانونی است را کنار بگذارید باید در چارچوب قانون نهایت تلاش را برای برطرف کردن مشکلات به کار گرفت.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در جامعه با نظام اداری منفعل قابل اصلاح نیست بلکه نیازمند یک کار جهادی و مدیریت جهادی است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات