۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۲۸۲۸۴
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در گفت وگو با رسا:

مسؤولان با حل مشکلات اقتصادی فرصت موج سواری را از دشمن بگیرند

مسؤولان با حل مشکلات اقتصادی فرصت موج سواری را از دشمن بگیرند
نماینده خبرگان با بیان این که مشکلات با حرف حل نمی شود، تأکید کرد که اگر مسؤولان مشکلات اقتصادی را حل کنند دیگر بهانه ای برای حضور و موج سواری دشمن باقی نمی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به حوادث اخیر در کشور در پی گران شدن نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: آنچه که در هفته گذشته در برخی مناطق کشور اتفاق افتاد جزئی از سلسله توطئه هایی است که دشمن برای کشورهای اسلامی به ویژه ایران تدارک می بیند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از طریق عملیاتی سازی توطئه های خود درصدد بازگشت به جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار ده ها سال میهن ما را در اختیار داشت و مستشاران و عواملش جای جای کشورمان را گرفته بودند، اما انقلاب اسلامی آن را از مملکتمان بیرون انداخت، از همین جهت آمریکا اصرار دارد که با توطئه های مختلف بار دیگر کشور عزیزمان را تصرف کرده و منابع آن را غارت کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه آمریکا در فتنه های گذشته ناکام ماند، عنوان کرد: دشمن در فتنه هایی همچون 78، 88 و 96 شکست خورد، از همین جهت سعی کرد بار دیگر نیروهای خود را آموزش بیشتری داده و نفوذی های خود در کشور را افزایش بدهد.

دشمن با سوء استفاده از تنگناهای معیشتی همواره بر موج اعتراضات مردم سوار می شود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن با سوء استفاده از تنگناهای معیشتی همواره بر موج اعتراضات مردم سوار می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان ما طی 3 سال افراد خود را در داخل و خارج کشور آموزش دادند و نفوذی های خود را در همه جای کشور اعم از مسؤولیت ها و غیر مسؤولیت ها جا دادند و گمان کردند این بار فتنه شان کارساز شده و انقلاب را از بین خواهند برد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه مسؤولان کشور در زمینه افزایش قیمت بنزین تدبیر درستی به کار نبردند، بیان کرد: مسؤولان باید به صورت تدریجی طی سه الی چهار سال طرح افزایش قیمت بنزین را اجرا می کردند تا مردم می توانستند زندگی خود را با این طرح هماهنگ کنند؛ این که مسؤولان در یک شب قیمت بنزین را افزایش دادند بهانه به دست دشمنان و مزدوران داد و سبب شد حوادث اخیر در کشور به وقوع بپیوندد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه مسؤولان می توانستند در زمینه افزایش قیمت بنزین بهتر عمل کنند و بهانه به دست دشمن ندهند، خاطرنشان کرد: اگر در زمینه افزایش قیمت بنزین تدبیر بهتری صورت می گرفت و مردم از قبل در این رابطه اقناع می شدند بدون شک شاهد این حجم از حوادث در کشور نمی بودیم.

موضع مدبرانه رهبر انقلاب همه توطئه های دشمن را خنثی کرد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه موضع مدبرانه رهبر انقلاب همه توطئه های دشمن را خنثی کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب برای صلاح و مصلحت کشور از خودشان مایه گذاشتند و خودشان را هزینه کردند و اجازه ندادند دشمن از زمینه ایجاد شده سوء استفاده داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسؤولان با حل مشکلات اقتصادی سوژه اغتشاش و آشوبگری را از دشمنان سلب کنند، عنوان داشت: اگر مشکلات اقتصادی همواره وجود داشته باشد هر بار دشمن می تواند بر اعتراضات مردم موج سواری کند، از این رو مسؤولان باید تلاش کنند تا این بهانه از دشمنان سلب شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به اینکه اگر مسؤولان بخواهند می توانند اقتصاد را تقویت کرده و به رفاه مردم کمک بیشتری داشته باشند، گفت: دشمن در حال حاضر از طریق تنگناهای معیشتی مردم را ناراضی و معترض می گرداند و آنها را به میدان می کشد، اما اگر مسؤولان مشکلات اقتصادی را حل کنند دیگر بهانه ای برای حضور و موج سواری دشمن باقی نمی ماند.

برخی مسؤولان با اقدامات نادرست زمینه اعتراض مردم را فراهم می کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی مسؤولان با اقدامات نادرست خودشان زمینه را برای تحریک و اعتراض مردم فراهم می کنند، مطرح کرد: هنگامی که مردم برای اعلام اعتراض خود به میدان بیایند بهائی ها، مفسدان و مزدوران از طرق مختلف وارد عرصه شده و درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی برمی آیند.

وی با تأکید بر اینکه تخریب ها و اغتشاشات اخیر در کشور کار افراد شرور است، اضافه کرد: هنگامی که چند ماشین در یک خیابان و یا یک اتوبان پرتردد توقف می کنند سایر ماشین ها نیز مسیرشان مسدود می شود و نمی توانند حرکت کنند، در نتیجه یک ترافیک بزرگ ایجاد می شود؛ مزدوران از این صحنه عکس می گیرند و برای خارجی ها ارسال می کنند تا پول بیشتری از آنها دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از خانم هایی که در یکی از شهرها ماشین خود را خاموش و مسیر دیگران را مسدود کرد، سه روز قبل از این کار در یکی از حساب هایش در سوئد پول واریز شده بود؛ مزدوران از آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود پول می گیرند تا فضای کشور را نا امن جلوه دهند و نکته قابل توجه این است که ما با عملکرد نادرست خودمان بهانه را به دست دشمن می دهیم.

مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی به حرف زدن بسنده نکنند

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسؤولان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی نباید تنها به حرف زدن بپردازند، گفت: حرف زدن به تنهایی مشکلی را حلی نمی کند، بلکه باید برای رفع مشکلات اقتصادی قدم های جدی برداشته شده و اقدامات عملی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم منتظر مذاکره و برجام نباشند، اظهار کرد: آمریکا، اروپا، فرانسه و کشورهای غربی «گربه هایی هستند که قربة الی الله موش نمی گیرند»، بلکه همواره به دنبال استعمار و استثمار کشورمان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه ما باید اقتصاد مردم را تقویت کرده و به ملت خود رسیدگی کنیم، گفت: امروز می توانیم از طریق تکیه بر توان داخلی مشکلات خود را حل کنیم./841/ت301/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات