۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۸۲۸۵
سردار فدوی:

شکست ۴۸ ساعته دشمنان در فتنه اخیر، مستکبران را بهت زده کرد

شکست ۴۸ ساعته دشمنان در فتنه اخیر، مستکبران را بهت زده کرد
سردار فدوی فتنه اخیر را توطئه بزرگ دشمنان علیه ملت ایران دانست و گفت: این توطئه با عنایت و خواست خداوند در حیرت دشمنان عرض ۴۸ ساعت در هم پیچیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امروز در اجتماع چهار هزار نفری بسیجیان خواهر که با عنوان بسیج، زنان، چهار دهه عزت و افتخار در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: امام راحل به عنوان یکی از بندگان محبوب الهی فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.

وی افزود: پیشرفت و موفقیت های بسیج و سپاه در عرصه های مختلف مشهود و بی نظیر است و منشا این پیشرفت ها ناشی از روح با عظمتی است که تشکیل این نهاد را صادر فرمود.

سردار فدوی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه هایی که ورود کرده موفق بوده است، ابراز کرد: شکست در قاموس بسیج وجود ندارد زیرا خداوند یار و پشتیبان و ضامن موفقیت های بسیح است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما مامور به تکلیف هستیم، اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه تنها به تکلیف خود عمل می کند و نتیجه آن را خداوند رقم می زند برای همین است که موفقیت های بسیج انکار ناپذیر است.

وی فتنه اخیر را توطئه بزرگ دشمن علیه ملت ایران دانست و گفت: این توطئه با عنایت و خواست خداوند در عرض 48 ساعت در هم پیچیده شد و دشمنان در کمال تعجب در حیرت فرو رفتند؛ آنان تصور می کردند این فتنه به سرانجام خواهد رسید از این رو از همان ساعات ابتدایی به دفاع از آن پرداختند.

سردار فدوی درباره جایگاه و نقش زنان، عنوان کرد: نقش و تاثیر زنان در جامعه انکار ناپذیر است، برای مثال این زنان بودند که در ماجرای قیام 17 شهریور بپا خاستند و سرنوشت کشور را رقم زدند؛ زنان در حفظ امت اسلامی نقش ویژه ای دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه زنان باید مروج فرهنگ حجاب باشند تا تاثیر مطلوب آن در جامعه آشکار شود، اظهار داشت: مستکبران با ترویج معضل بدحجابی خواستار آن هستند که کشور را به چالش بکشانند.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شان مردم نیست، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سخت مانند عرصه های جهاد موفق بوده چگونه است که در عرصه اقتصادی موفق نبوده است؛ تبعیت از ولایت فقیه ضامن موفقیت ما در همه عرصه ها است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی باید فعال شود، خاطرنشان کرد: بسیج با ایجاد مشاغل خانگی می تواند آرامش و امنیت را برای خانواده های ایرانی به ارمغان بیاورد و معضل بیکاری را فع کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات