۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۳۰۰
حجت الاسلام حیدری:

روحانیت از مردم بوده و با مردم خواهد ماند

روحانیت از مردم بوده و با مردم خواهد ماند
مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر گفت: کار روحانیت، اجرایی نیست و تنها قادر به مطالبه گری است، روحانیت از مردم بوده و با مردم خواهد ماند.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر از سوی اشرار شیشه‌های مدرسه شکست اظهار داشت: همچنین در نزدیکی ساختمان مدرسه تیراندازی هوایی برای ایجاد رعب و وحشت در میان طلاب رخ داد با این حال کسی آسیب ندید هر چند که ۳ روز به طلاب برای حفظ آرامش و تأمین امنیت مرخصی دادیم.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه، به همراه سایر اقشار در محکومیت اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران، راهپیمایی انجام دادند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه عمامه گذاری ۸ تا ۱۰ طلبه در نیمه شعبان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر توجه مان معطوف به ساخت و ساز‌های صورت گرفته در مدرسه از قبیل تعمیر سرویس بهداشتی، رفع معضل فاضلاب و رنگ آمیزی کلاس‌ها است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیت مدرسه با حضور میدانی و دیدار با مسؤولان شهرستانی پیگیر اقدامات انجام شده برای پایان بخشی به معضل گرفتگی آب و فاضلاب هستند، تصریح کرد: مسؤولان مدام نبود بودجه را برای انجام هر عملی بیان می‌کنند، مردم از گفتن چنین جملاتی دیگر خسته شدند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: کار روحانیت، اجرایی نیست و تنها قادر به مطالبه گری است، روحانیت از مردم بوده و با مردم خواهد ماند، درد دل‌های مردم را به مسؤولان می‌رسانیم، اما اگر مطالبه‌های مردمی به نتیجه نرسید، روحانیت مقصر نیست./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات