۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۸۳۰۵
آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با رسا:

دولت قبل از گرانی بنزین باید افکار عمومی را اقناع می کرد

دولت قبل از گرانی بنزین باید افکار عمومی را اقناع می کرد
نماینده خبرگان با قدردانی از هوشیاری مردم در مقابله با اشرار گفت: دولت باید پیش از افزایش قیمت بنزین تدبیر لازم برای جلوگیری از ناراضی شدن مردم را می اندیشید.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، تخریب و آشوبگری را کار اشرار دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم هیچگاه از طریق تخریب و اغتشاشگری اعتراض خود را نسبت به عملکرد مسؤولان اعلام نمی کنند.

وی حرکات آشوبگرانه و مخرب اغتشاشگران را محکوم کرد و با ابراز خرسندی از راهپیمایی مردم شریف ایران در محکومیت آشوبگران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا حمایت کردند، اما نسبت به کارشناسی آن نظر ندادند و فرمودند بنده در این زمینه تخصص ندارم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت باید پیش از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تدبیرات لازم برای جلوگیری از ناراضی شدن مردم را می اندیشید، ادامه داد: دولت باید پیش از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، مقدمات لازم را برای اقناع مردم فراهم می آوردند.

وی با اشاره به اینکه حدود 3 هزار ماشین خارجی اخیراً ترخیص شده است، گفت: ماشین های خارجی را افراد ثروتمند خریداری می کنند و برایشان مهم نیست که قیمت بنزین سه هزار تومان و یا بیشتر از آن باشد؛ دولت می توانست به جای افزایش قیمت بنزین برای همه مردم، آن را برای این افراد افزایش می داد تا هم قیمت ماشین های خارجی پایین می آمد و واردات اینگونه ماشین ها کاهش می یافت.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه درآمد حاصل از واردات ماشین های خارجی وارد جیب کشورهای بیگانه می شود، افزود: چرا باید ماشین های خارجی را وارد کنیم که درآمدش وارد جیب کسانی شود که به هیچکدام از تعهداتشان در قبال مذاکره و برجام عمل نکردند؟

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید از اعمال آشوبگرانه در کشور جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: علیرغم وجود اشکالات کارشناسی بسیار به تصمیمات دولتمردان در زمینه افزایش قیمت بنزین باید به تصمیماتشان خوش بین بوده و تابع آن باشیم تا فضای کشور دچار هرج و مرج نشود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات