۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۲۸۳۱۳

دو انتصاب جدید در جامعه الزهرا

دو انتصاب جدید در جامعه الزهرا
مدیر جامعه الزهرا(س) در احکامی جداگانه «مدیر گروه علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن و حدیث» و «مدیر گروه علمی آموزشی تاریخ اسلام» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی طی حکمی، حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی را به عنوان «مدیر گروه علمی آموزشی تاریخ اسلام» منصوب کردند.

در بخشی از این حکم آمده است:

«با توجه به جایگاه ارجمند و تأثیرگذار گروه‌های علمی در تحقق اهداف بلند جامعه الزهرا علیهاالسلام امید است با توکل بر خدای متعال و استعانت از حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام و استفاده مدبرانه از تمامی ظرفیت‌های ارزشمند انسانی مجموعه و بهره‌گیری از اساتید متعهد و توانمند و متخصص و جذب طلاب مستعد و همکاری و تلاش در تدوین متون درسی مناسب در گسترش این رشته تخصصی با گرایش‌های مورد نیاز امروز جامعه اسلامی و تکمیل تلاش‌های ارزشمند مورخان گذشته و تعمیق دست‌آوردهای مهم این دانش، تحولی شایسته را رقم بزنید».

در این حکم از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهری در مدت تصدی این پست قدردانی شد.

انتصاب مدیر گروه علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن و حدیث

همچنین خانم طاهره ماهروزاده طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به سمت «مدیر گروه علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن و حدیث» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«با توجه به جایگاه ارجمند و تأثیرگذار گروه‌های علمی در تحقق اهداف بلند جامعه الزهرا علیهاالسلام امید است با توکل بر خدای متعال و استعانت از حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام و با عنایت به رشد پرشتاب دانش و پژوهش در دوران معاصر و نیاز و عطش فراوان نسل جدید و دنیای کنونی به معارف الهی اسلامی و قرآنی و با توجه به کاستی‌ها و قصورها و تقصیرها در انجام این مهم با همفکری و تعامل دیگر اعضای محترم و بهره‌گیری از نظرات متخصصان و صاحبان اندیشه در حوزه علوم قرآنی و حضور مستمر و دلسوزانه و برنامه‌ریزی دقیق در جهت رشد ظرفیت‌های موجود جامعه الزهرا علیهاالسلام گام‌های مؤثرتری در عرصه قرآن پژوهشی و تفسیر و علوم قرآنی و حدیثی بردارید».

همچنین در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند خانم نجمه نجم که پیش از این، تصدی این مسئولیت را به عهده داشت، قدردانی شد./1330/ج

ارسال نظرات