۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۲۸۳۲۵
حجت الاسلام غلامی:

ولایت مداری ملت ایران درسی برای مسؤولان و مدیران کشور است

ولایت مداری ملت ایران درسی برای مسؤولان و مدیران کشور است
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، راهبرد دشمن در اغتشاشات اخیر را براندازی جمهوری اسلامی دانست و گفت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران، توطئه و فتنه دشمن را خنثی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در راهپیمایی امنیت و اقتدار در ساری، حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز را حاوی پیامی روشن برای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: مردم امروز با حضور گسترده و بی نظیر خود پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان این انقلاب دادند.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مهم‌ترین هدف دشمن ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: این که مقامات آمریکایی مردم ایران را دوست خود معرفی می‌کنند بسیار مضحک است، چون آن‌ها در چهل سال اخیر هر نوع تحریمی نیاز بود علیه این ملت وضع کردند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که عمق دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران غیر قابل وصف است، خاطرنشان کرد: آن‌ها هیچ گاه دلسوز ملت بزرگ ایران نبوده اند و همه تلاش خود را در جهت ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفتند.
 
وی با بیان این که دشمن در طول این سال همه توان خود را برای براندازی به کار گرفته است، تصریح کرد: آشوب و اغتشاش دشمن در کشورمان نیز با همین هدف شوم صورت پذیرفت که با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.
 
حجت الاسلام غلامی، راهبرد دشمن در اغتشاشات اخیر را براندازی جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران، توطئه و فتنه دشمن را خنثی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ایران اسلامی در این چهل سال با شدید‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌ها از سوی دشمنان مواجه است، افزود: اما همه این توطئه ها، موجب افول قدرت‌های جهانی و عزت و عظمت بیشتر ملت ایران شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن به صراحت بیان کرده که از نقش ایران اسلامی در منطقه عصبانی و هراسات است، افزود: اما دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی در منطقه نفوذ اعتقادی و در قلب مسلمانان جهان قرار دارد.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنان خود راهکار لازم برای برون رفت کشور از مشکلات را بیان فرمودند، گفت: این وظیفه مسؤولان است که در جهت تحقق رهنمود‌های رهبری از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
 
وی درادامه سخنان خود به طرح سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان وظیفه دارند با تلاش و پیگیری فشار‌ها بر مردم را به حداقل برسانند، ادامه داد: مسأله افزایش قیمت بنزین نباید موجب گرانی در کشور شود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ولایت مداری ملت ایران را درسی برای مسؤولان و مدیران کشور دانست و گفت: مردم سراسر کشور در دفاع از نظام، انقلاب و تبعیت از رهبری سنگ تمام گذاشتند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات