۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۲۸۳۴۵
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت وگو با رسا:

تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد

تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد
نماینده مردم همدان در خبرگان با اشاره به دریای خروشان حضور ملت ایران در حمایت از انقلاب گفت: تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضور مردم در حمایت از رهبری را ناشی از روحیه ولایتمداری دانست و اظهار داشت: این حمایت و تظاهرات در حمایت از رهبری و انقلاب چیز جدیدی نبوده است و 40 سال است که مردم از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده اند.

وی در ادامه افزود: این حضور هم لبیکی همانند لبیک های سابق است که مردم مؤمن و انقلابی آن را به نمایش گذاشتند؛ این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر بوده و کوچه ها و خیابان های شهرها و روستاها مزین به اسم مقدس این شهدا است.

نماینده خبرگان رهبری با بیان اینکه در مسیر انقلاب فراز و نشیب هایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: دریای انقلاب، دریای مواج، پاک و پیشتاز بوده است و اغتشاشگران و رسانه های معاند همچون کف روی آبی هستند که زایل می شوند؛ اصل دریای خروشان ملت است که باقی می ماند. با این هجمه از تبلیغات سوء ضد رهبری و نظام حمایت مردم ستودنی است و ثابت کرده اند که پشتیبان ابدی تصمیمات رهبری بوده و خواهند بود.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تأکید کرد: نباید این گرانی بر دیگر اجناس تاثیر بگذارد و به مردم فشار مضاعفی وارد شود. باید نظارت جدی بر بازار وجود داشته باشد و با متخلفان برخورد شود.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر حوزه های علمیه را هدف قرار داده بود، تصریح کرد: بیشترین تخریب و فشار در این اغتشاشات بر روی حوزه ها بود و رسانه های معاند طوری القا کردند که مسبب این نابسامانی روحانیون هستند در حالی که در این یکسال و نیم اخیر بیشترین فشار معیشتی به طلاب و روحانیونی وارد آمده که مشغول تدریس و تحقیق هستند و جز شهریه ای اندک از هیچ نهادی حقوقی دریافت نمی کنند.

وی اضافه کرد: انصافا طلاب و روحانیون و خانواده آنان در این وضعیت فشار اقتصادی مثل بسیاری از اقشار دیگر اجتماع در حال جهاد و مبارزه هستند و با وجود همه این مشکلات وظیفه انقلابی خود را بسیار خوب انجام داده اند. مسئولان باید نسبت به بهبود اوضاع تلاش مضاعفی انجام دهند.

وحید عباسی
ارسال نظرات