۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۳۵۹
حجت الاسلام صالحی:

کشور برای عبور از مشکلات به مدیرانی بسیجی نیازمند است

کشور برای عبور از مشکلات به مدیرانی بسیجی نیازمند است
حجت الاسلام صالحی، بهره گیری از تفکر بسیج را بهترین راه برون رفت کشور از بسیاری مشکلات دانست و گفت: امروز کشور برای عبور از مشکلات به مدیرانی بسیجی نیازمند است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری یک شنبه شب در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان بسیج، تفکر و فرهنگ بسیجی را رمز ماندگاری و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: اگر جامعه‌ای می‌خواهد در مسیر سعادت قرار بگیرد، باید تفکر بسیجی بر آن جامعه حاکم باشد.
 
حجت الاسلام صالحی، شاخصه‌های تفکر بسیجی را خدامحوری، داشتن روحیه انقلابی و جهادی، مسئولیت شناسی و مسؤولیت پذیری، شهادت طلبی، حضور با اراده و همت بلند، پیشرو بودن در میدان‌های مختلف دانست و افزود: تفکر بسیجی تفکری است که در آن اخلاص موج می‌زند.
 
وی با اشاره به این که بسیج از سختی و مشکلات نمی‌هراسد و با قدرت از آن عبور می‌کند، گفت: اگر تفکر و مدیریت بسیجی در همه بخش‌های کشور تقویت و گسترش پیدا کند به طور حتم همه مشکلات و بحران‌های احتمالی رفع خواهد شد.
 
وی، ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه‌های مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیج همواره در خط ولایت حرکت کرده و گوش به فرمان، ولی فقیه است و از این مسیر لحظه‌ای نیز خارج نخواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به حوادث هفته گذشته در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با بیان این که عده‌ای فرصت‌طلب و معاند اقدام به اغتشاش‌گری و آشوب کردند، افزود: اما رهبر معظم انقلاب با سخنان خردمندانه، حکیمانه و بصیرت الهی خود به میدان آمدند و جلوی آتش و فتنه را گرفتند و کشور را به آرامش و ثبات رساندند.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که حضور پرشور ملت ایران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و رهبری، مسؤولیت مسئولان نظام را دوچندان کرد، خاطرنشان کرد: حضور این چند روز مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر به دنیا ثابت کرد که این ملت با قدرت پشت نظام و انقلاب خواهند ایستاد.
 
وی با تأکید بر این که آتش فتنه دشمن با هوشیاری و بصیر ملت بزرگ ایران خنثی شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در این چند روز اخیر بار دیگر به وظیفه خود در برابر نظام و انقلاب عمل کردند و این وظیفه مسؤولان است که به وعده‌های خود پایبند باشند.
 
حجت الاسلام صالحی، امنیت را خط قرمز کشور دانست و با بیان این که ضد انقلاب و اغتشاش گران سعی کردند از فضای به وجود آمده در جهت ایجاد ناامنی و آشوب در کشور استفاده کنند، گفت:، اما رهنمود‌های مقام معظم رهبری و حضور به موضع مردم در صحنه، آتش فتنه دشمن را خاموش کرد
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در تبعیت از ولایت و رهبری ثابت قدم هستند، افزود: این ملت نخواهند گذاشت عده‌ای نفوذی و ضد انقلاب، فضای عمومی کشور را به سمت اغتشاش و آشوب سوق دهند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات