۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۸۳۶۶
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

حمایت رهبر انقلاب از سران قوا حمایت از قانون بود

حمایت رهبر انقلاب از سران قوا حمایت از قانون بود
سردار طهماسبی نقش زنان را در خنثی سازی فتنه های دشمن انکارناپذیر دانست و گفت: حمایت رهبر انقلاب از سران قوا حمایت از قانون بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست بصیرتی با موضوع «بررسی تحولات اخیر کشور و نقش رهبر معظم انقلاب در کنترل آن» در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در مسائل اخیر کشور ما باید از سه جهت قضایا را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم، اول توجه به جایگاه ما در کشور و منطقه که چه جایگاهی داشتیم و در آینده چه جایگاهی خواهیم داشت.

وی دومین جهت را دشمن شناسی دانست و گفت: اینکه حضرت آقا فرمودند: ما دشمن را به عقب راندیم، بر ما لازم است که دشمن را به خوبی بشناسیم و سومین مورد قابل توجه در حوادث اخیر بررسی وضعیت نیروهای خودی است که در چه شرایطی قرار داشتند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تمام گروه های ضد انقلاب از جمله سلطنت طلبها و منافقین در این اغتشاشات فعالیت داشته و حمایت کردند، اظهار داشت: بنا به اعتراف خود گروه های ضدانقلاب آنها برای این حوادث اخیر نقشه های زیادی داشتند اما با حضور به موقع نیروهای مدافع کشور و مردم انقلابی این توطئه خاموش شد.

سردار طهماسبی در ادامه ضمن بیان سخنان حضرت آقا در درس خارج فقه، ابراز کرد: حضرت آقا همانند حضرت امام براساس قانون عمل می کنند لذا وقتی تفویض اختیار به سران قوا و شورای اقتصادی و کارشناسان شده است و تصمیم گیری شده، ایشان نیز براساس قانون عمل کرده و حمایت می کنند.

وی ادامه داد: صحبتهای حضرت آقا مانند یک چتر بود که همه افراد متوجه شدند باید موضع گیری هایشان به گونه ای باشد که زیر این چتر قرار بگیرند.

سردار طهماسبی در پایان باتوجه به نقش خواهران در خنثی سازی فتنه ها، تاکید کرد: همواره در طول این ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد حضور انقلابی بانوان نقش موثری در خنثی سازی فتنه و توطئه های دشمن داشته است، لذا بانوان، خصوصا گروه های انقلابی باید خود و جامعه را برای مقابله با توطئه دشمنان آماده نگه دارند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات