۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۲۸۴۴۳
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

مرحوم آیت الله میرمحمدی از پیشگامان نهضت امام خمینی بود

مرحوم آیت الله میرمحمدی از پیشگامان نهضت امام خمینی بود
نماینده خبرگان با بیان اینکه مرحوم آیت الله میرمحمدی حضور فعالی در عرصه دفاع از انقلاب و مسیر امام و ولایت رهبری داشت، گفت: آیت الله میرمحمدی از پیشگامان نهضت امام بود.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مرحوم آیت الله میرمحمدی را از شخصیت های برجسته مجلس خبرگان رهبری برشمرد و گفت: ایشان به همراه علمای بزرگی همچون آیت الله احمدی میانجی سالیان متمادی در مجلس خبرگان حضور داشتند.

وی به فعالیت های علمی مرحوم آیت الله میرمحمدی در زمینه تفسیر قرآن کریم اشاره و بیان کرد: ایشان در زمینه تفسیر فعالیت های گسترده ای انجام دادند و از خودشان کتابی با عنوان تفسیر بلاغ به یادگار گذاشتند که به زبان فارسی نگاشته شده و کتابی بسیار خواندنی است.

آیت الله کعبی ابراز کرد: مرحوم آیت الله میرمحمدی ریاست دانشکده الهیات دانشگاه تهران را بر عهده داشته و عضو شورای عالی قضایی بودند و حضور فعالی در صحنه دفاع از انقلاب، مسیر امام(ره) و ولایت رهبری داشتند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری شخصیت انقلابی مرحوم آیت الله میرمحمدی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: ایشان از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) در دوران پیش از انقلاب بود.

وی در پایان با بیان اینکه محروم آیت الله میرمحمدی معروف به سداد، صلاح، اخلاق و روحیه انقلابی بودند، خاطرنشان کرد: ایشان از ارکان جلسات جامعه مدرسین به شمار می رفتند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
خدا ایشان را بیامرزد.
سابقه خدمتشان در دانشکده الهیات و تربیت شاگردان انقلابی موثر بوده است.
1
0