۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۲۸۴۶۲
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله میرمحمدی با حضور مراجع و علما برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم  آیت الله میرمحمدی با حضور مراجع و علما برگزار شد
مراسم ترحیم مرحوم آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی نماینده فقید خبرگان رهبری و عضو فقید جامعه مدرسین با حضور مراجع تقلید، علما، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم مرحوم آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی نماینده فقید خبرگان رهبری و عضو فقید جامعه مدرسین امشب از سوی رهبر معظم انقلاب با حضور مراجع تقلید، علما، روحانیون، طلاب و عموم مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی شبیری زنجانی و علوی گرگانی و آیات خاتمی، شب زنده دار، مدرسی یزدی، کعبی، اعرافی، سعیدی، استادی، طبسی، فقیهی، ممدوحی، مقتدایی، محمدی عراقی، رجبی فقیه یزدی و فاضل لنکرانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، نظری شاهرودی، زمانی، آشتیانی، شهرستانی، مدنی، نظری منفرد و گلپایگانی در این مراسم حضور یافتند.

حاضران در جلسه ضمن قرائت فاتحه و آیاتی چند از کلام الله مجید برای شادی روح مرحوم آیت الله میرمحمدی دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح ایشان را با ائمه معصومین(ع) محشور سازد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به جایگاه علوم دینی ابراز داشت: از میان همه علوم، علوم دینی از جایگاه بالاتری برخوردار است، زیرا مستقیماً با سرنوشت انسان در ارتباط بوده و اگر انسانی نسبت به احکام دینش آشنا نباشد قطعاً سقوط خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم به شخصیت علمی مرحوم آیت الله میرمحمدی اشاره و عنوان کرد: ایشان از شخصیت هایی هستند که عمر خود را در علوم دینی همچون تفسیر و فقه صرف کرده و جلسات و مباحثات با محتوایی در این زمینه با اعضای جامعه مدرسین برپا می کردند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات