۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۸۴۷۷
از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا اعلام شد؛

تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین تا ۷ آذر

تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین تا ۷ آذر
معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) از تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران تا ۷ آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در گفتگویی، با اشاره به برگزاری جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۷ آذر تمدید شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، اظهار داشت: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح ۳ طلاب مراکز حوزوی خواهران (۹۸- ۹۷) و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۹۸-۹۷) پذیرفته می‌شوند.

حقانی با بیان اینکه محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت بنیه پژوهشی طلاب، انسجام بخشی به پژوهش ها و پایان نامه های دانش آموختگان است.

وی بیان داشت: شرکت‌کنندگان باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا PDFبه نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در پایان یادآور شد: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

پژوهشگران روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌توانند مراجعه کنند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۸۴ تماس بگیرند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات