۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۶۲۸۴۸۷

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید
فیلم منطقه پرواز ممنوع، یکی از آثار مورد علاقه نوجوانان است که از جنبه‌های زیادی باعث رشد و تعالی نوجوان می‌شود و به همین خاطر کارشناسان زیادی این فیلم را توصیه می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، در ایام اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد، فعالان فرهنگی، سخنران‌های مذهبی، ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه مردم را به دیدن این فیلم تشویق کردند.

این فیلم در حوزه نوجوان ساخته شده مخاطب اثر نوجوانان هستند، تهیه کننده فیلم در برنامه هفت گفت: ما به این بساط بسنده نکردیم، امید ما خانم معلمی است که در میاندوآب، استان آذربایجان غربی و در شهری که سینما ندارد، طی سه روز، سه هزار نفر را پای فیلم آورده است یا امام جمعه پاریز کرمان 800 نفر را برای اکران فیلم جمع کرد تا بیایند و این اثر را ببینند.

فیلمی مناسب برای ذائقه نوجوان

در این میان بسیاری از فعالان رسانه‌ای به خانواده‌ها توصیه کردند تا برای دیدن این فیلم به سینما بروند. حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع اظهار داشت: فکر نمی‌کردم که اینقدر با قوت در حوزه نوجوان فیلم بسازند. پدر در یک سطح، مادر با ادبیاتی و خود بچه نگاه ویژه‌ای را منتقل می‌کند، باری را به دوش مخاطب می‌گذارد و نوجوان را جذب داستان می‌کند. از این فیلم خوب حمایت کنید و حتما در سینما ببینید.

 

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی امام جمعه کرج عنوان کرد: فیلم منطقه پرواز ممنوع را ببینید، از این اثر حمایت کنید، کارهای فاخر دیگر را نیز دنبال کنید و باید از تولیدات فرهنگی با ارزش که در داخل تولید می‌شوند، حمایت کرد؛ مردم وارد عمل بشوند تا این تولیدات نیز بیشتر می‌شود.

 

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید

 

فیلمی که کشش خوبی دارد و مخاطب را نگه می‌دارد

حجت الاسلام و المسلمین علی‌رضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به سرعت بالای فیلم اشاره کرد و گفت: این فیلم می‌تواند کسانی را که با سینما قهر هستند، به سینما بکشاند. سرعت فیلم بالا بود و به آن آب نبسته بودند و از ابتدا تا انتها مخاطب را وادار می‌کند تا پیگیر داستان باشد و نقطه قوت فیلم جدی گرفتن نوجوان است؛ نوجوان قصه منطقه پرواز ممنوع مردی برای خود بود و این نقص در جامعه ما است که نوجوان‌ها دیر به حساب می‌آیند.

 

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید

 

فیلمی برای گام دوم انقلاب

حجت الاسلام روانبخش عضو هیات علمی موسسه امام خمینی اظهار داشت: فیلم منطقه پرواز ممنوع، فیلم گام دومی انقلاب است و نقش بسیار جذاب و جالب نوجوانان در این فیلم ابعاد مختلفی را دربرگرفته و نقش نوجوانان را در انقلاب نشان می‌دهد. نفوذ دشمن و نحوه کشف آن در برنامه فناوری‌های علمی مانند ساخت پهباد را نیز به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: تیزهوشی، دشمن‌شناسی و در عین حال نقش معنویت نوجوانان در این فیلم روایت می‌شود. این نکته هم مهم است که نوجوانان فرزندان کسانی هستند که مدافعان حرم‌اند و پدرانشان در آنجا با رژیم صهیونیستی و داعش می‌جنگند و بچه‌هایشان با نفوذی‌ها و جاسوس‌ها در داخل کشور در نبرد هستند.

 

فیلم منطقه پرواز ممنوع را باید با خانواده دید

 

محمد حسن روحانی کارشناس فعال فضای مجازی نیز به تاثیر و نقش پدر در فیلم اشاره کرد و عنوان کرد: این فیلم نشان داد که پدر در زندگی نوجوان تاثیر زیادی دارد و اگر پدری برای فرزندش وقت بگذارد، آن وقت است که نوجوان در راستای آرمان‌های پدرش گام برمی‌دارد. /882/گ 503/س

خبرنگار: احمد ساعدی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
احسنت باید از این فیلم ها بیشتر ساخته شود
5
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
ما که این فیلمو ندیدیم. حتما خوبه
5
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
با تشکر از گزارش خوب تون
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
باید این فیلم ها را حمایت کرد
تا جایی که می شه مردم از این فیلم های سالم حمایت کنند
3
0