۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۸۴۹۶
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح:

مردم در انتخابات پیش‌رو به شهید مدرس‌ها رای دهند

مردم در انتخابات پیش‌رو به شهید مدرس‌ها رای دهند
سرلشکر ایزدهی با بیان اینکه دشمن در مقابله با ایران منفعل شده است، گفت: مردم در انتخابات آتی به نمایندگانی رای دهند که الگویشان شهید آیت‌الله مدرس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: بسیج مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه بسیج یک مفهوم متعالی است، ادامه داد: بسیج ریشه در انقلاب اسلامی دارد و بسیجی انسان تراز مکتب است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیجی به خاطر روح متعالی اش ارتباط خوبی با خداوند دارد، اظهار داشت: بسیجی با تاسی به امام علی(ع) تلاش دارد در مسیر ایشان حرکت کند بر همین اساس است که پیروزی های بزرگ نصیب انقلاب اسلامی شده است.

سرلشکر ایزدی با استناد به آیات الهی، ابراز کرد: زمانی که یک جمعی با ایمان به خداوند حرکتی انجام می دهند خداوند نیز نصرت و پیروزی را نصیب آنان می کند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه بسیج در ذات و باطن خود یک حرکت، در عین حال احساسی و منطقی است، عنوان کرد: عقل، منطق و خلاقیت در مجموعه بسیج مشهود است؛ قیام برای الله پیر و جوان ندارد و همه انسان ها باید مسیر بندگی را طی کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح استقامت و ایستادگی در برابر دشمن را خواسته و تاکید الهی دانست و عنوان کرد: تداوم راه شهدا در جهاد اکبر، جهاد افضل و جهاد کبیر است، در این مسیر انسان به حقیقت دست می یابد.

وی افزود: کسی که در مسیر ایمان و توحید حرکت کند نسبت به ولایت بی توجهی نمی کند.

سرلشکر ایزدی با استناد به کلام امام راحل که فرمودند انقلاب ایران به قیام امام زمان(عج) متصل خواهد شد، گفت: دلیل دشمنی دشمنان بخصوص آمریکای جنایتکار با انقلاب اسلامی به خاطر الهی بودن آن است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که دشمن هرگز دست از دشمنی خود با انقلاب اسلامی برنمی دارد، گفت: دشمن می خواهد ایران همانند افغانستان، عراق و سوریه باشد.

وی تفکر بسیجی را نجات بخش دانست و گفت: تمام شاخص ها آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی ترسیم می کنند، در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی در بسیاری از جبهه ها پیروز بوده است.

سرلشکر ایزدی با تاکید براینکه مردم در انتخابات پیش رو هوشیارانه انتخاب کنند تا مجلسی مدرس گونه داشته باشیم، عنوان کرد: برکات مجلس خوب به خود مردم بر می گردد. دشمن به انفعال رسیده است و با فتنه ها و اقداماتی که علیه انقلاب انجام می دهد منفعل بودن خود را به نمایش می گذارد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 10
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات