۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۵۳۰

جزئیات به دام افتادن جریان‌های سیاسی به تور آمدنیوز

جزئیات به دام افتادن جریان‌های سیاسی به تور آمدنیوز
سخنگوی سپاه در تشریح برخی منابع کشف شده از اظهارات سرکرده آمدنیوز گفت: متاسفانه جریان‌های سیاسی برای تسویه حساب‌های سیاسی با یکدیگر در تور آمد نیوز گرفتار شده بودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هدایت روح الله زم سرکرده کانال تروریستی آمد نیوز به عراق و بازداشت وی توسط سازمان اطلاعات سپاه را می توان بزرگترین اقدام اطلاعاتی سال 1398 کشور دانست. از زمان بازداشت آمد نیوز تا به امروز، شماری از فرماندهای سپاه مکررا وعده انتشار اعترافات و منابع آمد نیوز را به جامعه داده بودند.

سردا رمضان شریف سخنگوی سپاه در کرمان از اولین اعترافات سرکرده کانال آمد نیوز پرده برداشت. سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به بازداشت روح‌الله زم و اعتراف‌های وی گفت:‌ متاسفانه از جناح‌های مختلف داخلی به تور شبکه آمدنیوز افتاده‌اند که همه شناسایی شده و به مرور اعلام خواهد شد.

وی افزود:‌برخی از کسانی که به این کانال اطلاعات می‌دادند به خاطر فضاسازی علیه یکدیگر (جریان‌های داخلی) بوده است. در واقع هدف این بود که این شبکه تبدیل به یک سایت مرجع علیه جمهوری اسلامی شود. این شبکه در ابتدا دسترسی‌هایی به داخل داشته اما به اذعان خودش (روح‌الله زم) منابع خود را به مرور از دست داده بود.

سخنگوی سپاه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در کرمان گفت:‌ زم برخی از اطلاعات خود را از طریق خبرنگارانی که از ایران به خارج می‌رفتند کسب می‌کرد و هدفش این بود که این اطلاعات را علیه جمهوری اسلامی سامان دهد.

سردار شریف تصریح کرد: به مرور اسامی مرتبطین با این شبکه اعلام خواهد شد.

پس لرزه های بازداشت روح الله زم سرکرده کانال تروریستی آمدنیوز؛ آنگونه که پیشتر مقامات نظامی و امنیتی وعده داده بودند مدتی است که شروع شده است. در یکی از این گام ها و با حکم مقام قضائی، عبدالرضا داوری از نزدیکان و مشاوران رسانه ای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شده است.

چندی پیش نیز غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود گفته بود که مستندات خوبی از روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز به دست آورده است./1360//101/خ

منبع: فارس
ارسال نظرات