۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۲۸۵۴۵
امروز صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز از آیت الله طبرسی عیادت کرد.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین لائینی امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از آیت الله طبرسی عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان این عالم وارسته قرار گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در این دیدار با تجلیل از خدمات چهل ساله آیت الله طبرسی، از ایشان به عنوان عالمی انقلابی، مردمی و ولایت مدار نام برد و افزود: خدمات و مجاهدت‌های چهل ساله این عالم انقلابی در خدمت به انقلاب، نظام و رهبری همواره مورد نظر و توجه آحاد مردم مازندران خواهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی در طول چهل سال همواره پرچم دار وحدت و همبستگی در استان بود، بیان داشت: در طول چهار دهه حضور ایشان در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان، اتفاقات بسیار ارزشمندی در این منطقه رخ داد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله طبرسی به عنوان یک عالم خدوم و انقلابی همواره در کنار مردم بود، خاطرنشان کرد: ایشان چهل در سنگر امامت جمعه خدمات ارزشمندی به انقلاب، نظام و مردم داشت که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که از این پس نیز نیازمند راهنمایی‌ها و ارشادات این شخصیت اثرگذار استان در مسائل مختلف هستیم، ادامه داد: حضور چنین شخصیت‌هایی در عرصه‌های مختلف جامعه آثار مثبت بسیاری را در پی خواهد داشت.
 
گفتنی است؛ آیت الله طبرسی مدتی به دلیل عارضه مغزی تحت معالجه قرار دارد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات