۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۸۵۵۴
سیدمرتضی نبوی:

فتنه اخیر برای نظام و مردم عبرت‌آموز است

فتنه اخیر برای نظام و مردم عبرت‌آموز است
سيدمرتضي نبوي در جمع اعضاي انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت: فتنه اخير براي نظام و مردم، عبرت‌آموز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سيدمرتضي نبوي در جمع اعضاي انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت: فتنه اخير براي نظام و مردم، عبرت‌آموز است.

وي در حالي كه در مسجد امام بازار سخن مي‌گفت، افزود: مردم فهيم ما در اين فتنه در صحنه بودند و مثل هميشه آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي در كنار فتنه‌گران قرار داشتند، اما بصيرت مردم و هوشمندي رهبري، فتنه را خاموش كرد. ظرف ۴۸ ساعت بساط آشوبگران و اشرار جمع شد.

وي گفت: نحوه اجراي طرح اصلاح قيمت بنزين، نوعي بي‌تدبيري بود و بهانه به دست فتنه‌گران داد، اما به حول و قوه الهي، مردم در مقابل آنها ايستادند و عبرت جديدي براي كشور و مسئولان به دست آمد.

وي با انتقاد از بيانيه ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان گفت: با وقاحت تمام اطلاعيه مي‌دهند و از برخورد نيروهاي امنيتي با اشرار و آشوبگران انتقاد مي‌كنند. اينها كساني هستند كه دنبال فرصت هستند. اكنون كه به انتخابات نزديك مي‌شويم، دست و پاي بيشتري مي‌زنند.

وي با اشاره به كساني كه در اين مورد راه تفريط را مي‌روند، گفت: عده‌اي خود را انقلابي‌تر از رهبري مي‌دانند و خوارج‌گونه موضع مي‌گيرند و از تصميم نظام، در مورد اصلاح قيمت بنزين انتقاد مي‌كنند.

وي گفت: نسل جوان ما بايد حواس خود را جمع كند. آن كسي كه ما را از امواج سهمگين فتنه نجات داده، رهبري است. البته اينكه برخي همه مسئوليت‌ها را از رهبري مي‌خواهند، كار اشتباهي است. دولت و مجلس را مردم انتخاب مي‌كنند. آنها بايد به مسئوليت‌هايي كه در قانون اساسي به عهده‌شان گذاشته‌اند، عمل كنند. دولت بايد قوانين مجلس را درست اجرا كند و مجلس نيز در مقام نظارت به وظايف خود عمل كند.

وي تاكيد كرد: دولت و مجلس را مردم با راي مستقيم خود انتخاب مي‌كنند. اگر در انتخاب خود بصيرت نشان دهند، مشكلات به حداقل مي‌رسد. اين كه خودمان كساني را انتخاب كنيم، بعد مشكلات را به رهبري نسبت دهيم، سخن صحيحي نيست.وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نعمت ولايت، نعمت بزرگي است. از خداوند مي‌خواهيم ما را در مقابل فتنه‌هاي گوناگون، سربلند بيرون بياورد.وي افزود: فتنه اخير نوعي بازسازي و نوسازي نيروهاي ضدانقلاب با مديريت بيگانگان بود كه قرار بود در دهه فجر اين فتنه شروع شود، اما در حوادث اخير در نطفه، خفه شد و رهبران و سازمان‌دهندگان آن دستگير شدند و لذا سريع خاموش شد./1360//101/خ

منبع: رسالت
ارسال نظرات