۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۲۸۵۵۸
سردار کشکولی:

تفکر بسیجی لازمه رفع مشکلات کشور است

تفکر بسیجی لازمه رفع مشکلات کشور است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را نهادی مردمی و مدافع آرمان های انقلاب خواند و گفت: تفکر بسیجی لازمه رفع مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد، گفت: بسیج نیروی مردمی است و در تداوم راه انقلاب نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به نقش نیروی مردمی و بسیج در اداره کشور و بسته شدن راه دیکتاتوری، افزود: بسیج ضامن استقلال و وحدت کشور و مدافع آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نقش نیروی مردمی و بسیج در موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این 40 سال اشاره کرد و گفت: قدرت بسیج و مردم سالاری در این سال ها حافظ آرمان های انقلاب و استقلال وطن بوده است.

وی اظهار داشت: امروز نیز همین قدرت نرم مردمی و بسیج ضامن تداوم راه انقلاب و سد راه توطئه های انقلاب و نظام جمهوری است.

کشکولی با اشاره به پشتیبانی مردم از انقلاب افزود: دشمنان این نظام و انقلاب بدانند مردمی که برای این انقلاب خون دادند هرگز اجازه نخواهند داد همین انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد می شود، گفت: مسؤولان باید به فکر رفع این مشکلات باشند و باید با تکیه بر تفکر و اراده بسیجی این مشکلات برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان را نمایشی از حمایت مردم از نظام و انقلاب خواند و گفت: این اجتماع خار چشم دشمنان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات