۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۵۶۰

افتتاح ساختمان مرکز سطح ۲ و ۳ مدرسه امام موسی کاظم شادگان

افتتاح ساختمان مرکز سطح ۲ و ۳ مدرسه امام موسی کاظم شادگان
حجت الاسلام فرامرزی گفت: طلاب مدرسه امام موسی کاظم شادگان در مسیر پیاده روی اربعین به روشنگری درباره ادعا‌های احمد یمانی پرداختند.
حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه خبر داد و گفت: ۱۵ طلبه مدرسه چهارشنبه (۱۳ آذرماه) پس از نماز مغرب و عشاء با حضور آیات موسوی جزایری و حیدری و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، مسؤولان شهرستان و خانواده‌های طلاب معمم می‌شوند.

 مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان بیان داشت: احتمال دارد تعدادی از طلاب سایر حوزه‌های علمیه با حضور در مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شوند.

حجت الاسلام فرامرزی از افتتاح ساختمان مرکز سطح ۲ و ۳ مدرسه خبر داد و گفت: بنا داشتیم که سطح ۲ و ۳ حوزه را از سطح مقدماتی و سطح یک جدا کنیم که در این باره ساختمانی را احداث کردیم؛ البته تکمیل ساختمان تا ۱۳ آبان به پایان می‌رسد.

وی اظهار داشت: در سطح ۲ مدرسه ۴۰ طلبه مشغول تحصیل هستند که حدود ۹۰ درصد آن‌ها از شهرستان می‌باشند.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان با بیان اینکه بنابر برگزاری هر دو مراسم در یک زمان است، تصریح کرد: بنا داشتیم تا مراسم عمامه گذاری و افتتاح ساختمان مرکز سطح ۲ حوزه را در ۱۷ ربیع الاول برگزار کنیم، اما چون ساختمان سطح ۲ به پایان نرسیده بود از انجام مراسم عمامه گذاری خودداری کردیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات