۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۵۷۴
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل:

راه پاسداشت فرهنگ شهادت در گرو صیانت از ارزش‌های اسلامی است

راه پاسداشت فرهنگ شهادت در گرو صیانت از ارزش‌های اسلامی است
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: راه پاسداشت فرهنگ شهادت درگرو صیانت از ارزش‌های اسلامی، صبر، مقاومت، جهاد علمی و فرهنگی و انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای بخش بران شهرستان اصلاندوز مغان با حضور پرشور ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در این یادواره با بیان اینکه شهدا جان خود را فدای میهن اسلامی کردند اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارکران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم چرا که شهدا جان خود را فدای میهن اسلامی کردند و وجبی از خاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان باید شهدا را الگوی خویش قرار دهند افزود: همه نسل‌های امروز و فردا شوکت و عظمت کشور عزیزمان را مدیون شهدا هستند و جوان‌ها و نوجوانان باید سبک زندگی شهدا را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه تداوم راه شهدا و ایثارگران تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما باید با تلاش در عرصه‌های علم و فناوری راه شهدا را ادامه دهند و اگر راه و رسم ایثار و شهادت در جامعه ما تداوم داشته باشد ما را به قله‌های بزرگ و عظیم پیشرفت و سعادت می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوب و ارزشمندی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید در راستای ترویج تفکر ایثار و شهادت باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی اظهار کرد: راه پاسداشت فرهنگ شهادت در گرو صیانت از ارزش‌های اسلامی، صبر، مقاومت، جهاد علمی و فرهنگی و انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات