۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۵۷۵

فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گسترش می‌یابد

فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گسترش می‌یابد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: فعالیت‌های تبلیغی این شورا با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در استان گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در حکمی از سوی ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام یعقوب علیزاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی پارس‌آباد منصوب شد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دیدار با فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: تلاش‌های فرماندار شهرستان پارس‌آباد در حفظ شعائر اسلامی و انقلابی و دستاوردهای وی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی و قابل تقدیر است.

وی قیام مردم پارس‌آباد را نشان دهنده بصیرت مردم انقلابی این منطقه عنوان کرد و افزود: خروش باشکوه و عظمت مردم انقلابی شهرستان پارس‌آباد در محکومیت آشوبگران نتیجه دستاوردهای ارزشمند مسئولان شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در حوزه ایثار و شهادت است.

نظرپور با بیان اینکه فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گسترش می‌یابد تصریح کرد: فعالیت‌های تبلیغی این شورا با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در استان گسترش می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیش از 50 درصد جمعیت جوان و نسل امروزی جامعه با فرهنگ حاکم بر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی نداشته و یا آشنایی آن‌ها در حد پایینی است و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاهش فاصله نسل‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای آشنایی بیشتر نسل امروزی جامعه با نسل گذشته انقلاب در کنار حفظ دینداری مردم، پویایی شعار دینی و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات