۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۵۷۷

یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد

یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد
همزمان با هفته بسیج یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با هفته بسیج یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز با محوریت دانش‌آموز شهید «بهنام محمدی» در شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور پرشور و گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در این مراسم اظهار داشت: امروزه یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین تهدیدات انقلاب اسلامی تهاجم فرهنگی است و دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تا جوانان و نوجوانان ما را از اعتقادات خود دور کنند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ضروری عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون ما به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه نیازمندیم و این مسئله به ضرورتی تبدیل شده که نباید از آن غفلت کرده و فراموش کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این راستا تلاش بیش از پیش کنیم.

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با کتاب‌های حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان که جزو اقشار جوان و نوجوان جامعه محسوب می‌شوند مطالعه کتاب‌هایی با موضوع ایثار و جوانمردی شهدا ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد شهدا را الگویی برای جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: امروز نیز ما با دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ هستیم و جنگ تمام نشده است فقط سلاح جنگ تغییر یافته است به طوری که دانش‌آموزان ما باید در سنگر علم و دانش راه شهدا را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مستلزم الگوگیری از شهدا است اظهار کرد: در دوران کنونی پاسداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها با الگوگیری شما دانش‌آموزان از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امکان‌پذیر است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات