۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۲۸۵۷۸
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

انقلابی ماندن، نیازمند رشد و گسترش تفکر بسیج در کشور است

انقلابی ماندن، نیازمند رشد و گسترش تفکر بسیج در کشور است
حجت الاسلام طبرسی، انقلابی ماندن را نیازمند رشد و گسترش تفکر بسیج در کشور دانست و گفت: امروز طلاب باید در کنار علم آموزی، تفکر اصیل و انقلابی بسیج را در خود تقویت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که همزمان با هفته بسیج در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر برگزار شد، بسیج را تفکری غالب در کشورمان توصیف کرد و گفت: علیرغم این که برخی‌ها بسیج را یک سازمان یا نیروی نظامی می‌خوانند، اما کارکرد‌های ارزشمند این نیروی مردمی نشان می‌دهد که بسیج همواره در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی اثرگذار بوده است.
 
وی، بسیج را یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: این نیروی مردمی از آحاد ملت ایران تشکیل شده و در طول این چهار دهه اخیر همواره حافظ انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج ریشه‌ای قرآنی دارد و در جریان نهضت انقلاب، بسیج مردمی موجب سرنگونی یک رژیم دیکتاتور و جنایت کار شد، گفت: امروز بسیج در خدمت نظام و ملت ایران است و در عرصه خدمت رسانی همواره در خط مقدم حضور داشته است.
 
حجت الاسلام طبرسی، در کنار مردم بودن را شاخصه مهم بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج در همه حوادث همواره با مردم بوده و لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده است.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، تفکر بسیج را راهی برای برون رفت از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر انقلاب و نظام اسلامی را در برابر هر توطئه و فتنه‌ای از سوی دشمن بیمه خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تفکر بسیج عامل پویایی، نشاط و پیشرفت در کشور خواهد بود، تصریح کرد: این تفکر اصیل و انقلابی کشور را از هر مشکل و بحرانی به راحتی عبور خواهد و در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.
 
حجت الاسلام طبرسی، تفکر بسیج را موتور متحرکه کشور برای رسیدن به پیشرفت و تعالی همه جانبه در عرصه‌های مختلف دانست و بیان داشت: پیشرفت امروز کشور نتیجه حاکم بودن این تفکر اصیل در بخش‌های مختلف کشور است.
 
وی در ادامه سخنان خود انقلابی ماندن را نیازمند رشد و گسترش تفکر بسیج در کشور دانست و تصریح کرد: امروز طلاب حوزه‌های علمیه نیز باید در کنار توجه به مسائل اخلاقی و علمی، این تفکر اصیل انقلابی را نیز در خود تقویت کنند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که طلاب و روحانیان باید پیشگام نشر و گسترش فرهنگ بسیج در جامعه باشند، افزود: تبیین کارکرد‌های ارزشمند بسیج در طول دهه‌های اخیر باید به عنوان یکی از برنامه‌های تبلیغی طلاب و روحانیان مورد توجه قرار گیرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات