۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۵۷۹
فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل:

تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب ضرورت مقابله با فتنه‌ها است

تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب ضرورت مقابله با فتنه‌ها است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر بسیجی ضرورت مقابله با فتنه‌ها و گذر از آفت‌هایی است که ارزش‌های انقلاب را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلیل بابازاده در تجمع بزرگ بسیجیان با بیان اینکه مردم ایران باید باورساز باشند اظهار داشت: لازم است از تفکر بسیجی برای باورسازی مدد گرفت و باورسوزی در یک جامعه اسلامی پذیرفته نیست.

وی افزود: دشمن در باور ذهنی و باور ظاهری در مقابل مردم ایران به زانو درآمده و می‌توان شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را در سایه تفکر بسیجی لمس کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه ایرانی اسلامی است و در زمان جنگ‌های مسلحانه و غیرمسلحانه پای کار بوده است.

بابازاده با تاکید به اینکه بسیج ضد استکبار و ضد مذاکرات ذلت‌آور است اظهار کرد: بسیج 40 سال جانانه و عاشقانه در کنار ملت ایستاد و از آرمان‌های شهدا دفاع کرد.

وی با اذعان به اینکه بسیجیان اردبیلی امروز به عنوان عصاره مردم اردبیل در این همایش بزرگ حضور دارند گفت: بسیج با اندیشه عاشورایی گام برداشته و مدافع ارزش‌ها بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج در شرایط سخت فتنه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده است اظهار کرد: 4 دهه سپری شدن از پیروزی انقلاب به واسطه حفظ گفتمان بسیج و نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بوده است.

بابازاده گفت: در گفتمان 40 ساله دوم انقلاب اسلامی لازم است این تفکر تداوم داشته و همچنان که در گام نخست شکست را نپذیرفتیم در گام دوم نیز با روحیه بسیجی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام وجود صیانت می‌کنیم.

وی با تاکید به اینکه بسیج محافظه کار نیست و سند شهادت را متعلق به خود می‌داند، افزود: اتحاد و انسجام در سایه تفکر بسیجی حاصل می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات