۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۲۸۵۸۱

بسیج عامل وحدت و انسجام ملی به پشتوانه ولایت فقیه است

بسیج عامل وحدت و انسجام ملی به پشتوانه ولایت فقیه است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: به پشتوانه ولایت فقیه، بسیج عامل وحدت و انسجام ملی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن دهقانی‌نیا در تجمع بزرگ بسیجیان در اردبیل با اذعان به اینکه 5 آذر 1358 بسیج به فرمان اما تشکیل شد اظهار داشت: بسیج خاکریز و دژ مستحکم برای ملت است.

وی با بیان اینکه بسیج گنج تمام نشدنی برای کشور است تصریح کرد: ایدئولوژی اصیل بسیج برای مردم حیرت جهانیان را برانگیخته است و مشاهده می‌شود که در طول تاریح بسیج دوست را از دشمن تشخیص داده و گرفتار جناح‌ها نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اظهار کرد: حضور جهادگرانه بسیج در تمامی عرصه‌ها قابل توجه است تا جایی که در طول تاریخ، بسیج عامل وحدت و انسجام ملی شده وحضور بسیج آرامش، اقتدار و سربلندی و سرافرازی را رقم زده است.

دهقانی‌نیا با بیان اینکه بسیج عامل امنیت روانی و اجتماعی است، گفت: بسیج افتخار و ارزشی برای جامعه ایرانی اسلامی محسوب می‌شود و این نیروی مردمی بارها نشان داده که مخالف افراط و تفریط است.

وی افزود: بسیجی یعنی پیرو رهبری و سپاه، ارتش، دستگاه‌های دولتی و تمامی آحاد باید بسیجی باشد و تفکر بسیجی باید در جامعه جاری و ساری شود چرا که اگر چنین باشد می‌توان در مقابل تمام زورگویی و خیانت‌های دشمنان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اظهار کرد: اگر در حال سپری کردن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، در واقع 40 سال افتخار و ایستادگی را تجربه کرده‌ایم و 40 سال دست در دست مردم بودیم و چنین انسجامی در سایه رشادت‌های مردم بسیجی به وقوع پیوسته است.

به گفته دهقانی‌نیا در زیر سایه انقلاب اسلامی مردم بسیجی ایران آرامش، عزت و اقتدار دارند و بسیج و بسیجی با پشتیبانی ولایت فقیه در کنار مردم است.

وی افزود: در چنین برهه خطیری از تاریخ ایران، ضروری است تمامی مسئولان به ویژه مسئولان ذی‌ربط با تفکر بسیجی مشکلات را برطرف کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات