۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۵۸۵
فرمانده سپاه استان البرز:

آمریکایی‌ها تما‌م توطئه‌ها ‌را برای مبارزه با ایران ‌اجرایی کردند

آمریکایی‌ها تما‌م توطئه‌ها ‌را برای مبارزه با ایران ‌اجرایی کردند
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور است، گفت: آمریکایی‌ها تما‌م توطئه‌ها ‌را برای مبارزه با ایران ‌اجرایی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدیوسف مولایی در مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان البرز که ظهر امروز در دانشکده فنی دختران در کرج برگزار شد با تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات این قشر پرتلاش‌ اظهار داشت: دشمن برای مقابله با ایران اسلامی 40 سال در حوره سخت، نیمه سخت و جنگ‌ نرم سال تلاش کرده است.

وی افزود: هیچ شیوه و روشی و تاکتیکی وجود ندارد که آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای مبارزه با ایران اسلامی طراحی نکرده باشند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه طبق بررسی‌ها ابعاد مختلف تهدیدها در اشکال مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی طراحی شده است، بیان کرد: جنگ نرم و جنگ سخت از ابتدای انقلاب برای ضربه زدن به ایران اسلامی در دستور کار دشمن قرار داشته است.

سردار مولایی با بیان اینکه در مقاطعی جنگ سخت یا نیمه‌سخت اتفاق می‌افتد ولی جنگ نرم 40 ساله است، افزود: اقداماتی که آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه ریزی کرده بودند با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال پیاده‌سازی استراتژی معروف خود هستند، تصریح کرد: پازل‌هایی در این چند سال آمریکا برای ضربه‌زدن به ایران طراحی کرده با مقاومت ملت بزرگ ایران با شکست مواجه شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات