۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۸۶۱۲
در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت آیت‌الله میرمحمدی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت آیت‌الله میرمحمدی را تسلیت گفت
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه  در پیامی درگذشت  آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت محترم حضرت آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی (ره)

 سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

 ارتحال عالم بزرگوار و فقیه پرهیزگار حضرت آیت الله سیدابوالفضل میرمحمدی زرندی (رحمه الله علیه) نماینده محترم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی قضایی موجب تاثر و تألم اینجانب گردید.

آن عالم وارسته و ولایتمدار که از مدافعین نهضت اسلامی بوده و در ناملایمات و حوادث  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و  بعد از آن در کنار مظلومین و یاور مستضعفان و همدرد با آنان بود؛ عمر پربرکت خود را در عرصه های مختلف سیاسی و علمی و ترویج فرهنگ اسلامی، نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام)، پاسداری از حریم ولایت علوی و استقرار نظام جمهوری اسلامی نمود.

اینجانب عروج ملکوتی این بنده مخلص خداوند را  محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، بالاخص بیت مکرم و فرزندان معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم همجواری با اولیاء الله و علو درجات معنوی را از درگاه ذات اقدس ربوبی مسألت نموده و صبر جمیل و اجر جزیل را برای همه بازماندگان داغدار آرزومندم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات